Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5823
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Канюк, Олександра Любомирівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-14T08:58:29Z | - |
dc.date.available | 2016-01-14T08:58:29Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Канюк, О. Л. Теоретичний аналіз понять "знання", "уміння", "навички" - як важливих складових професійної компетентності майбутніх фахівців [Текст] / О. Л. Канюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 66–69. – Бібліогр.: с. 68–69 (26 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5823 | - |
dc.description.abstract | У статті прослідковується взаємозалежність між знаннями, уміннями та навичками як важливими складовими професійної компетентності майбутніх фахівців, логічно здійснена систематизація знань і комунікативних умінь на основі функцій спілкування (комунікативна, інтерактивна, перцептивна). Ключові слова: знання, уміння, навички, формування, ділове спілкування, професійна компетентність. | uk |
dc.description.abstract | The author of the article has considered the interconnection between notions of knowledge, skills and abilities as important components of professional competency of future specialists. Key words: knowledge, skills, abilities. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | знання | uk |
dc.subject | уміння | uk |
dc.subject | навички | uk |
dc.subject | формування | uk |
dc.subject | ділове спілкування | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.title | Теоретичний аналіз понять «знання», «уміння», «навички» – як важливих складових професійної компетентності майбутніх фахівців | uk |
dc.title.alternative | Theoretical analysis of notions «knowledge», «skills», «abilities» – as important components of professional competency of future specialists | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011 Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПОНЯТЬ «ЗНАННЯ», «УМІННЯ», «НАВИЧКИ» – ЯК ВАЖЛИВИХ СКЛАДОВИХ.pdf | 226.33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.