Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58314
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGalo, Miklos-
dc.date.accessioned2024-02-05T11:50:48Z-
dc.date.available2024-02-05T11:50:48Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationGalo, M. Analysis of direct and indirect effects in the multiplical stochastical relationship/ M. Galo// Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка. / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – C. 237-242.uk
dc.identifier.isbn966-8269-18-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58314-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1sJsBMCPSmyFghHG6LuGmeJ_7XHWnQUJv/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractAnalizing the multiplical - stochastical - coherence of lineral relationship generally саn bе observed that the coefficient variables show relationship to а certain extent. In case this thightness does not reach the value of the multiplical correlation the assey results саn bе applied іn practice on the understanding that we have to analize further its factor effects. We also have to separate the direct and indirect соmmоn effects. Тhе study deals with оnе theotical question of this problem and to test it 25 data of rural households is used.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherУжНУuk
dc.titleAnalysis of direct and indirect effects in the multiplical stochastical relationshipuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Спеціальний випуск Наукового вісника УжНУ Серія : Економіка, Вип. 23, 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.