Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58318
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолубка, Олександра Яношівна-
dc.date.accessioned2024-02-05T12:47:54Z-
dc.date.available2024-02-05T12:47:54Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationГолубка, О. Я. Вплив транскордонного співробітництво на розвиток малого підприємництва/ О. Я. Голубка// Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка. / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 247-250. – Бібліогр.: с. 249-250 (6 назв).uk
dc.identifier.isbn966-8269-18-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58318-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1FKOspdhMlZR8U2_InOVTWw1-I0g-TFIo/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання міжрегіонального співробітництва в прикордонних регіонах в контексті світових інтеграційних тепденцій. Визначаються основні проблеми цього співробітництва між суб'єктами малого підприємництва та заходи щодо інтенсифікації його розвитку. Приділяється увага дефініції понять "прикордонне" та "транскордонне" співробітництво".uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.subjectтранскордонне співробітництвоuk
dc.subjectмале підприємництвоuk
dc.subjectєврорегіонuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.titleВплив транскордонного співробітництво на розвиток малого підприємництваuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Спеціальний випуск. Серія: Економіка, Випуск 23 (2007)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.