Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58406
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHegedűs, László-
dc.date.accessioned2024-02-07T11:14:18Z-
dc.date.available2024-02-07T11:14:18Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationHegedűs L. Minóségbiztosítás fejlődése és alapvetó formái/ Hegedűs L.// Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка. / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – C. 296-298.uk
dc.identifier.isbn966-8269-18-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58406-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/10vhlnNrbNJuQqmSLguC5vnBVfW8RhAQH/view?usp=sharinguk
dc.language.isohuuk
dc.publisherУжНУuk
dc.titleMinóségbiztosítás fejlődése és alapvetó formáiuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2007 / Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 23

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.