Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58411
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Загороднюк, Ігор | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-07T12:41:13Z | - |
dc.date.available | 2024-02-07T12:41:13Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.citation | Загороднюк, І. Бібліографічний аналіз випусків "Серія Біологія" за 10 років та аналіз випусків 2004 року / І. Загороднюк // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Біологія / редкол.: В.І. Ніколайчук (гол. ред.) І.П. Григорюк, В.Г. Рошко та ін. – Ужгород : УжНУ, 2004. – Вип. 15. – С. 193-195. – Бібліогр.: с.195 (2 назви). – Рез. укр. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58411 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1IX8oEuHrQUmgYSoknWPUHUfUmwSb_VkL/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | Розглянуто динаміку видання "Серія Біологія" за весь період його існування, від 1994 до 2004 року. В нове десятиліття журнал входить зі стабільно високими показниками: два випуски на рік, близько 150-200 сторінок в кожному випуску. 35-45 статей в кожному випуску середнім обсягом 4-5 журнальних сторінок на кожний матеріал .В журналі переважають статті одного (рідше 2-3) авторів, індекс співавторства становить 1,8 авт./ст. У цитуваннях переважають статті, видані в останні три десятиліття, середній вік цитованих праць - 25 років. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ | uk |
dc.relation.ispartofseries | Біологія; | - |
dc.title | Бібліографічний аналіз випусків "Серія Біологія" за 10 років та аналіз випусків 2004 року | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Серія: Біологія. Випуск 15 - 2004 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка..pdf | 1.24 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.