Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/589
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Моштук, Василь Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-29T09:13:12Z | - |
dc.date.available | 2015-01-29T09:13:12Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Моштук, В. В. Розвиток індивідуальності студентів у процесі їх проектно-технологічної діяльності та формування проектно-технологічної культури [Текст] / В. В. Моштук // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 129–131. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 131 (7 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/589 | - |
dc.description | The aims and tasks of individuality of personality of the future teacher in the university are disclosed. The conception of personality and individuality is expanded and specified. The role of project and technological culture in the development of individuality of students is highlighted. Most actively and dynamically personality of the future teacher of technology and drawing opens and takes its development in creative and transformative, particularly in design and technology, activity. Pedagogical conditions of project and cultural activity as the method of formation of the individuality during the preparation of the future teacher of technologies and drawing is defined. Key words: individuality, personality, activity, project-technological culture, project-technological activity. | uk |
dc.description.abstract | Розкрито цілі та завдання формування індивідуаль- ності особистості майбутнього вчителя у ВЗН; розширено та уточнено поняття «індивідуальність» «особистість». Висвітлено роль проектно-технологічної діяльності у роз- витку індивідуальності студентів. Найбільш активно та ди- намічно індивідуальність майбутнього вчителя технологій і креслення розкривається і набуває свого розвитку у твор- чо-перетворювальній, зокрема проектно-технологічній, ді- яльності. Визначено педагогічні умови ПТД як засобу форму- вання індивідуальності при підготовці майбутнього вчителя технологій і креслення. Ключові слова: індивідуальність, особистість, актив- ність, проектно-технологічна діяльність, проектно-техно- логічна культура | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | індивідуальність, | uk |
dc.subject | особистість, | uk |
dc.subject | активність | uk |
dc.subject | проектно-технологічна діяльність | uk |
dc.subject | проектно-технологічна культура | uk |
dc.title | Розвиток індивідуальності студентів у процесі їх проектно-технологічної діяльності та формування проектно-технологічної культури | uk |
dc.title.alternative | The development of individuality of students in the process of their realization of project-technological activity and the formation of project-technological culture | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | 2013 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 26 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
РОЗВИТОК ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ЇХ ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ.pdf | 472.16 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.