Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59019
Назва: Поняття напруженості та її прояви в тексті реклами
Інші назви: The notion of tension and its manifestation in advertisement texts
Автори: Мащенко, М. А.
Ключові слова: напруженість, лінгвістика напруженості, катафоричні семантичні моменти, ретардуючі конструкції, бажана напруженість, небажана напруженість, tension, linguistics of tension, cataphoric semantic features, retarding constructions, desirable tension, undesirable tension
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Мащенко, М. А. Поняття напруженості та її прояви в тексті реклами / М. А. Мащенко // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), О. Ю. Кочмар, Х. І. Зикань та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Т. 1, Вип. 5. – C. 82–90. – Бібліогр.: с. 90 (11 назв); рез. англ., укр.
Серія/номер: Закарпатські філологічні студії;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розкриттю поняття «напруженість», яке австрійський лінгвіст А. Філл вважає одним із базових понять життя й важливим способом інтерпретації текстів будь-якого характеру, а також спробі аналізу засобів напруженості в рекламних текстах журналу Brigitte (№ 19 за 2018 р.). Розгляд цих текстів показав, що напруженість у рекламі може створюватися засобами всіх мовних рівнів.
The article is dedicated to characteristic of the notion “tension” which is considered by Austrian linguist A. Fill to be one of the life bases and the important means of interpretation of any type of texts. An attempt is made to analyze means of tension in the advertisement texts of Brigitte magazine (№ 19, 1918). The analysis of these texts showed that tension in advertisements may be created by means of all levels of the language.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59019
ISSN: 2524-0390
Розташовується у зібраннях:Закарпатські філологічні студії Випуск 5 Том 1 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПОНЯТТЯ НАПРУЖЕНОСТІ ТА ЇЇ ПРОЯВИ В ТЕКСТІ РЕКЛАМИ.pdf301.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.