Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59164
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМельник, Н. М.-
dc.date.accessioned2024-02-27T07:58:45Z-
dc.date.available2024-02-27T07:58:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМельник, Н. М. Теоретичний аспект впливу дистанційного навчання на формування іншомовної мовленнєвої компетенції студентів немовних спеціальностей / Н. М. Мельник // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2021. – Вип. 18. – C. 125–129. – Бібліогр.: с. 128–129 (14 назв); рез. укр., англ.uk
dc.identifier.issn2663-4880-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59164-
dc.description.abstractУ статті аналізуються шляхи формування іншомовної мовленнєвої компетенції студентів немовних спеціальностей, оскільки здатність спілкуватися іноземною мовою забезпечується через формування цієї компетентності. Також особлива увага приділяється впливу дистанційного навчання на цей процес. Досліджується, як використання новітніх інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) допомагає студентам якісно розвиватися в обраних напрямках, стати конкурентоспроможними завдяки володінню іноземними мовами незалежно від їхнього місця перебування. Запорукою успішної діяльності студентів немовних спеціальностей є формування іншомовної мовленнєвої компетентності. У статті розглянуті питання важливості комбінування синхронного й асинхронного режимів для ефективнішого засвоєння матеріалу, якісного володіння іноземною мовою майбутніми фахівцями немовних спеціальностей. Проаналізована роль цікавих додатків під час навчання, у формуванні іншомовної мовленнєвої компетенції студентів немовних спеціальностей. Для якісного засвоєння мовного матеріалу, розвитку комунікативних навичків, набуття та тренування всіх необхідних лінгвістичних навичок із подальшим практичним використанням і спонукання до активного самостійного творчого пошуку важливим є правильний підбір методичних матеріалів. Підготовка майбутніх фахівців немовних спеціальностей має бути комплексною, теоретичною та практично спрямованою, що є стратегічним завданням вищої школи. Навчання студентів іноземної мови та досягнення рівня, достатнього для практичного використання іноземної мови у майбутній професійній діяльності, дозволяє говорити про формування іншомовної професійної мовленнєвої компетенції. Володіння іншомовною мовленнєвою компетентністю є не тільки складовою частиною професійних умінь у різних сферах діяльності, а й показником культури мислення, а також загальної культури майбутнього фахівця немовних спеціальностей.uk
dc.description.abstractThe ways of students’ of non-language specialties foreign language speech competence formation is analyzed in the article, as the ability to speak a foreign language is provided through this competence formation, and special attention is paid to the impact of distance learning on this process. It is investigated how the use of the latest information and communicative technologies (ICT) helps students to develop qualitatively in the chosen areas, to become competitive due to the knowledge of foreign languages, regardless of their location. The key to the successful activity of non-language specialities students is the formation of foreign language speech competence. The importance of combining synchronous and asynchronous modes for more effective learning, future professionals’ of non-language specialities quality foreign language is considered in the article. The role of interesting applications while learning,their role in the formation of non-language specialities students’ foreign language speech competence is analyzed. There is a correct selection of methodical materials for quality mastering of language material, development of communicative skills, acquisition and training of all necessary linguistic skills with the subsequent practical use and encouragement to active independent creative search. It is concluded that non-language specialities future specialists’ training should be comprehensive, theoretical and practical that is a strategic task of higher education. Students’ mastering a foreign language and achieving the level that is sufficient for the practical use of a foreign language in future professional activities give us an opportunity to talk about the formation of foreign language professional speech competence. Foreign language speech competence mastering is not only the component of professional skills in various fields of activity, but also an indicator of mentality culture, as well as non-language specialities future specialists’ general culture.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectіншомовна мовленнєва компетенціяuk
dc.subjectнемовні спеціальностіuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectінформаційно-комунікативні технологіїuk
dc.subjectсинхронні й асинхронні режими навчанняuk
dc.subjectforeign language speech competenceuk
dc.subjectnon-language specialtiesuk
dc.subjectdistance learninguk
dc.subjectinformation and communication technologiesuk
dc.subjectsynchronous and asynchronous learning modesuk
dc.titleТеоретичний аспект впливу дистанційного навчання на формування іншомовної мовленнєвої компетенції студентів немовних спеціальностейuk
dc.title.alternativeThe theoretical aspect of distance learning influence on the formation of non-language specialties students’ foreign language speech competenceuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2021 / Закарпатські філологічні студії. Випуск 18

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ВПЛИВУ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ.pdf464.87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.