Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/591
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бовтрук, Алла Георгіївна | - |
dc.contributor.author | Мєняйлов, Сергій Миколайович | - |
dc.contributor.author | Сліпухіна, Ірина Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-29T09:19:41Z | - |
dc.date.available | 2015-01-29T09:19:41Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Бовтрук, А. Г. Шляхи підвищення мотивації до навчання фізики у вищій школі [Текст] / А. Г. Бовтрук, С. М. Мєняйлов, І. А. Сліпухіна // Науковий вісник Ужгородського університету. – Ужгород, 2011. – Вип.22. – С.17-19. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/591 | - |
dc.description | The ways of creation and development of the subject motivation to physics study in the technical higher school in conditions of humanization of education have been considered in the article. It has been offered to use indirect motives for increasing the cognitive interest to the subject during supervision of self-studying of students; the results of the work have been presented. Key words: cognitive interest, subject motivation, design activity, the social-personal approach. | uk |
dc.description.abstract | У статті проведено аналіз шляхів створення та розвитку предметної мотивації до навчання фізики у вищих технічних навчальних закладах в умовах гуманізації освіти. Запропоно- вано використовувати опосередковані мотиви для підвищення пізнавального інтересу до предмету під час організації та ке- рування самостійною роботою студентів, наведено конкретні результати такої роботи. Ключові слова: пізнавальний інтерес, предметна мотивація, проектна діяльність, соціально-особистісний підхід. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | пізнавальний інтерес | uk |
dc.subject | предметна мотивація | uk |
dc.subject | проектна діяльність | uk |
dc.subject | соціально-особистісний підхід | uk |
dc.title | Шляхи підвищення мотивації до навчання фізики у вищій школі | uk |
dc.title.alternative | Ways of increasing motivati on to physics study in a higher school | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ.pdf | 566.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.