Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/593
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШпеник, Сільвія Золтанівна-
dc.contributor.authorБартош, Олена Павлівна-
dc.date.accessioned2015-01-29T09:21:22Z-
dc.date.available2015-01-29T09:21:22Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБартош-Пічкар, О. До проблеми підготовки соціальних працівників до роботи з дітьми у Великій Британії [Текст] / О. Бартош-Пічкар, С. Шпеник // Науковий вісник Ужгородського університету / [Ред. кол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2010. – Вип.18-19. – С.16-22.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/593-
dc.descriptionThe author of the article has considered some features of day-time training of future social workers in the UK for the work with children. It has been determined, that the core course in social work specialists training in educational institutions of Great Britain is the course «Social Work with Children and Families» as well practice in correspondent agencies.uk
dc.description.abstractВ статті розкриті окремі особливості підготовки за денною формою навчання майбутніх соціальних працівників у Великій Британії, які працюватимуть з дітьми. Визначено, що основним курсом у підготовці фахівців соціальної роботи до роботи з дітьми в освітніх закладах Великої Британії вважається курс «соціальна робота з дітьми» (Social Work with Children and Families) та практика у відповідних агентствах.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleДо проблеми підготовки соціальних працівників до роботи з дітьми у Великій Британіїuk
dc.title.alternativeTo the issue of social workers training to the work with children in Great Britainuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 18-19 - 2010



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.