Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59403
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Grzesiak, J. | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-01T14:33:45Z | - |
dc.date.available | 2024-03-01T14:33:45Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Grzesiak, J. Neurokognitywistyczne i spoleczno-kulturowe aspekty rozwijania jezyka dziecka / J. Grzesiak // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), О. Ю. Кочмар, Х. І. Зикань та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Вип. 6. – C. 151–157. – Бібліогр.: с. 156–157 (44 назви); рез. польською, укр., англ. | uk |
dc.identifier.issn | 2663-4899 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59403 | - |
dc.description.abstract | W artykule poruszane są społeczno-kulturowe aspekty rozwijania języka w procesie edukacji początkowej dziecka w powiązaniu z uwarunkowaniami uczenia się w sensie neurokognitywistyki oraz komunikacji społecznej. Kompetencje językowe dziecka mają charakter wieloaspektowy i obejmują przede wszystkim mówienie, czytanie oraz pisanie w języku ojczystym, a także w innym języku. Podstawy języka pozostają ściśle powiązane z metodyką kształtowania określonych umiejętności oraz pojęć z nimi związanych na miarę dziecka – jako podmiotu edukacji w przedszkolu, a następnie na szczeblu pierwszych lat edukacji w szkole ogólnokształcącej. Edukacja językowa jest ściśle powiązana z edukacją kulturalną i stąd dużego znaczenia nabierają aspekty wychowawcze, a w tym patriotyczne i artystyczne. Te i inne zagadnienia autor artykułu traktuje jako wyzwanie wobec kompetencji nauczycieli dzieci i systemu ich przygotowywania do zawodu w szkole wyższej oraz w toku praktyki zawodowej. W końcowej części opracowania zostały wyeksponowane węzłowe dezyderaty wobec współczesnej edukacji językowej dzieci. | uk |
dc.description.abstract | У статті розглядаються соціокультурні аспекти розвитку мови в процесі виховання дитини в початковій школі у зв'язку з детермінантами навчання в сенсі нейрокогнітивної науки та соціальної комунікації. Мовні компетенції дитини є багатогранними й охоплюють передусім говоріння, читання та письмо на рідній мові, а також на іноземній. Основи мови залишаються пов'язаними з методологією формування конкретних навичок дитини як суб'єкта навчально-виховного процесу в дитячому садку, а згодом - на рівні перших років навчання в загальноосвітній школі. Мовна освіта тісно пов'язана з культурною освітою, а отже, освітні аспекти, в тому числі патріотичні та мистецькі, набувають великого значення. Ці та інші питання розглядаються автором як виклик стосовно компетенції вчителів і системи їхньої підготовки до професії у вищій школі, а також у процесі професійної практики. У заключній частині дослідження висвітлено визначальні постулати сучасної мовної освіти дітей. | uk |
dc.description.abstract | In the article, the social-cultural aspects are tackled concerning the development of a language in the process of initial education of a child in connection with conditions for learning in terms of neuro-cognitivism and social communication. Linguistic competences are of multi-aspect nature and cover, first of all, soeaking, reading and writing in a mother tongue and a foreign one as well. Basics of a language remain in a close connection with a methodology of shaping defined skills and definitions connected therewith, proper for the child – as an object of education in a kindergarten and then on the level of first years of education in a comprehensive school. Linguistic education is strictly connected with cultural education and thus, educational aspects take a large meaning, including patriotic and artistic. These and other issues are treated by the author of the article as a challenge towards the competences of children and the system of them being prepared for the profession in a high school or in the course of professional practice. In the final part of the study, junction desiderata were exposed towards modern linguistic education of children. | uk |
dc.language.iso | pl | uk |
dc.publisher | Видавничий дім "Гельветика" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Закарпатські філологічні студії; | - |
dc.subject | edukacja jezykowa | uk |
dc.subject | kompetencje jezykowe | uk |
dc.subject | kultura jezyka | uk |
dc.subject | zywe stowo | uk |
dc.subject | komunikacja jezykowa | uk |
dc.subject | neurodydaktyka | uk |
dc.subject | edukacja nauczycieli | uk |
dc.subject | мовна освіта | uk |
dc.subject | мовні компетенції | uk |
dc.subject | мовна культура | uk |
dc.subject | живе слово | uk |
dc.subject | мовна комунікація | uk |
dc.subject | нейродидактика | uk |
dc.subject | педагогічна освіта | uk |
dc.subject | linguistic education | uk |
dc.subject | linguistic competences of a child | uk |
dc.subject | culture of a language | uk |
dc.subject | modern language | uk |
dc.subject | linguistic communication | uk |
dc.subject | neuro-didactics | uk |
dc.subject | education of teachers | uk |
dc.title | Neurokognitywistyczne i spoleczno-kulturowe aspekty rozwijania jezyka dziecka | uk |
dc.title.alternative | Neurocognitive and social-cultural aspects of developing the child’s language | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | Закарпатські філологічні студії Випуск 6 2018 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
NEUROKOGNITY WISTYCZNE I SPOLECZNO.pdf | 205.49 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.