Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59403
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorGrzesiak, J.-
dc.date.accessioned2024-03-01T14:33:45Z-
dc.date.available2024-03-01T14:33:45Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationGrzesiak, J. Neurokognitywistyczne i spoleczno-kulturowe aspekty rozwijania jezyka dziecka / J. Grzesiak // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), О. Ю. Кочмар, Х. І. Зикань та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Вип. 6. – C. 151–157. – Бібліогр.: с. 156–157 (44 назви); рез. польською, укр., англ.uk
dc.identifier.issn2663-4899-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59403-
dc.description.abstractW artykule poruszane są społeczno-kulturowe aspekty rozwijania języka w procesie edukacji początkowej dziecka w powiązaniu z uwarunkowaniami uczenia się w sensie neurokognitywistyki oraz komunikacji społecznej. Kompetencje językowe dziecka mają charakter wieloaspektowy i obejmują przede wszystkim mówienie, czytanie oraz pisanie w języku ojczystym, a także w innym języku. Podstawy języka pozostają ściśle powiązane z metodyką kształtowania określonych umiejętności oraz pojęć z nimi związanych na miarę dziecka – jako podmiotu edukacji w przedszkolu, a następnie na szczeblu pierwszych lat edukacji w szkole ogólnokształcącej. Edukacja językowa jest ściśle powiązana z edukacją kulturalną i stąd dużego znaczenia nabierają aspekty wychowawcze, a w tym patriotyczne i artystyczne. Te i inne zagadnienia autor artykułu traktuje jako wyzwanie wobec kompetencji nauczycieli dzieci i systemu ich przygotowywania do zawodu w szkole wyższej oraz w toku praktyki zawodowej. W końcowej części opracowania zostały wyeksponowane węzłowe dezyderaty wobec współczesnej edukacji językowej dzieci.uk
dc.description.abstractУ статті розглядаються соціокультурні аспекти розвитку мови в процесі виховання дитини в початковій школі у зв'язку з детермінантами навчання в сенсі нейрокогнітивної науки та соціальної комунікації. Мовні компетенції дитини є багатогранними й охоплюють передусім говоріння, читання та письмо на рідній мові, а також на іноземній. Основи мови залишаються пов'язаними з методологією формування конкретних навичок дитини як суб'єкта навчально-виховного процесу в дитячому садку, а згодом - на рівні перших років навчання в загальноосвітній школі. Мовна освіта тісно пов'язана з культурною освітою, а отже, освітні аспекти, в тому числі патріотичні та мистецькі, набувають великого значення. Ці та інші питання розглядаються автором як виклик стосовно компетенції вчителів і системи їхньої підготовки до професії у вищій школі, а також у процесі професійної практики. У заключній частині дослідження висвітлено визначальні постулати сучасної мовної освіти дітей.uk
dc.description.abstractIn the article, the social-cultural aspects are tackled concerning the development of a language in the process of initial education of a child in connection with conditions for learning in terms of neuro-cognitivism and social communication. Linguistic competences are of multi-aspect nature and cover, first of all, soeaking, reading and writing in a mother tongue and a foreign one as well. Basics of a language remain in a close connection with a methodology of shaping defined skills and definitions connected therewith, proper for the child – as an object of education in a kindergarten and then on the level of first years of education in a comprehensive school. Linguistic education is strictly connected with cultural education and thus, educational aspects take a large meaning, including patriotic and artistic. These and other issues are treated by the author of the article as a challenge towards the competences of children and the system of them being prepared for the profession in a high school or in the course of professional practice. In the final part of the study, junction desiderata were exposed towards modern linguistic education of children.uk
dc.language.isopluk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectedukacja jezykowauk
dc.subjectkompetencje jezykoweuk
dc.subjectkultura jezykauk
dc.subjectzywe stowouk
dc.subjectkomunikacja jezykowauk
dc.subjectneurodydaktykauk
dc.subjectedukacja nauczycieliuk
dc.subjectмовна освітаuk
dc.subjectмовні компетенціїuk
dc.subjectмовна культураuk
dc.subjectживе словоuk
dc.subjectмовна комунікаціяuk
dc.subjectнейродидактикаuk
dc.subjectпедагогічна освітаuk
dc.subjectlinguistic educationuk
dc.subjectlinguistic competences of a childuk
dc.subjectculture of a languageuk
dc.subjectmodern languageuk
dc.subjectlinguistic communicationuk
dc.subjectneuro-didacticsuk
dc.subjecteducation of teachersuk
dc.titleNeurokognitywistyczne i spoleczno-kulturowe aspekty rozwijania jezyka dzieckauk
dc.title.alternativeNeurocognitive and social-cultural aspects of developing the child’s languageuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Закарпатські філологічні студії Випуск 6 2018

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NEUROKOGNITY WISTYCZNE I SPOLECZNO.pdf205.49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.