Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59426
Title: Аналіз кон’юнктури ринку продукції та її конкурентоспроможності
Other Titles: Analysis of the product market situation and its competitiveness
Authors: Молнар, Олександр Сергійович
Бровді, Маріанна Іванівна
Лозинець, Олександр Анатолійович
Keywords: підприємство, ринок, збут, маркетинг, конкурентоспроможність, ефективність, інформація, інновації, інвестиції, споживачі, enterprise, market, sales, marketing, competitiveness, efficiency, information, innovations, investments, consumers
Issue Date: 2023
Citation: Молнар О.С., Бровді М.І., Лозинець О.А. Аналіз кон’юнктури ринку продукції та її конкурентоспроможності. Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. 2023. Вип. 9 (268). С. 112–117.
Series/Report no.: Формування ринкових відносин в Україні;
Abstract: Предметом дослідження є аналіз кон’юнктури ринку продукції та її конкурентоспроможності. Метою дослідження є провести аналіз кон’юнктури ринку продукції та її конкурентоспроможності. Методи дослідження. У роботі використані діалектичний метод наукового пізнання, метод аналізу і синтезу, порівняльний метод, метод узагальнення даних. Результати роботи. У статті проведено аналіз кон’юнктури ринку та її прогнозування. Наведені принципи технічної політики підприємства для відтворення свого потенціалу та зміцнення конку- рентних переваг. Окреслені форми іноземних інвестицій для вирішення проблем реалізації техніч- ної політики. Визначені основні шляхи підвищення конкурентоспроможності товару. Висновки. Досліджено основні вимоги споживачів продукції до техніко–економічних параметрів її конкурентоспроможності, безпосередньо пов’язаних з попитом на певний вид (марку) продукції, мотивацію здійснення покупки та сприйняття рівня відпускної ціни виробника. Встановлено, що більшість споживачів вважають економічні показники продукції занадто високими, а інші мають бажання придбати більш інноваційну техніку. Застосування результатів дослідження дають мож- ливість заводам–виробникам оперативно реагувати на вимоги споживачів щодо вдосконалення технічних параметрів продукції та активізувати їх мотивуючі фактори здійснення покупки, що забезпечить стабільність виробництва та ефективність збутового процесу в цілому.
The subject of the study is the analysis of the product market situation and its competitiveness. The purpose of the study is to analyze the product market situation and its competitiveness. Research methods. The work uses the dialectical method of scientific knowledge, the method of енергоanalysis and synthesis, the comparative method, and the method of summarizing data. Work results. The article analyzes the market situation and its forecasting. The principles of the enterprise’s technical policy for reproduction of its potential and strengthening of competitive advantages are given. Forms of foreign investment to solve the problems of technical policy implementation are outlined. The main ways of increasing the product’s competitiveness have been determined. Conclusions. The main requirements of consumers of products to the technical and economic parameters of its competitiveness, directly related to the demand for a certain type (brand) of products, the motivation for making a purchase and the perception of the level of the manufacturer’s selling price were studied. It has been established that the majority of consumers consider the economic indicators of products too high, while others have a desire to purchase more innovative equipment. The application of the results of the study gives the opportunity for manufacturing plants to promptly respond to the demands of consumers regarding the improvement of technical parameters of products and to activate their motivating factors for making a purchase, which will ensure the stability of production and the efficiency of the sales process as a whole.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59426
Appears in Collections:500Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
117-112.pdf189.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.