Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59434
Title: Особливості реалізації комунікативних функцій підприємств з допомогою інтернет-засобів
Authors: Молнар, Олександр Сергійович
Колодійчук, Анатолій Володимирович
Решко, Е.Ю.
Keywords: підприємство, маркетингові комунікації, інформація, конкурентоспроможність, ефективність, збут, споживач, інновації, товар, Інтернет
Issue Date: 2021
Citation: Молнар О.С., Колодійчук А.В., Решко Е.Ю. Особливості реалізації комунікативних функцій підприємств з допомогою інтернет-засобів. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. 2021. Вип. 2(58). С. 60–64.
Series/Report no.: Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка;
Abstract: У статті подано визначення сутності маркетингових комунікацій. Виділено функції маркетингових комунікацій, зокрема інформативну, нагадувальну, переконуючу та іміджеву. Визначено фактори, що чинять вплив на систему маркетингових комунікацій підприємства. Показано схематичну модель інтегрованих маркетингових комунікацій. Надано визначення терміну “Інтернет-комунікації”. Окреслено ключові переваги, які забезпечують підприємству Інтернет-комунікації та недоліки комунікацій в Інтернет. З огляду результатів теоретико-практичних напрацювань щодо розвитку системи маркетингових інтернет-комунікацій сформульовано дев’ять специфічних особливостей маркетингових комунікацій в мережі Інтернет.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59434
Appears in Collections:500Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
60-64.pdf346.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.