Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59632
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯремкович, Марія Андріївна-
dc.date.accessioned2024-03-06T11:22:43Z-
dc.date.available2024-03-06T11:22:43Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЯремкович, М. А. Мотив "ідеальної жінки" в новелістиці Г.Михайличенка / М. А. Яремкович// Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Філологія; збірник наукових праць / редкол.: Ю.М. Бідзіля (гол. ред.), В.В. Барчан, Л.О. Белей та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 15. – С. 58–61. – Бібліогр.: с. 61 (15 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59632-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1AeMysOQVh43wwuzCnox5nGEHdNYGpdFx/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractАвтор статті аналізує своєрідність інтерпретації мотиву пошуку людиною гармонії існування через його втілення в різні іпостасі жіночих образів, простежує взаємовпливи різних художніх тенденцій у новеліс­тиці українського письменника початку ХХ ст. - Гната Михайличенка.uk
dc.description.abstractТhe paper deals with the interpretation of personal harmony existence search, its implementation in female images together with connections between pure Ukrainian and modernistic art tendencies in their art reflection.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ "Говерла"uk
dc.subjectінтерпретаціяuk
dc.subjectмотивuk
dc.subjectгармоніяuk
dc.subjectконцепціяuk
dc.subjectпоетикаuk
dc.subjectinterpretationuk
dc.subjectmotiveuk
dc.subjectharmonyuk
dc.subjecttendencyuk
dc.subjectpoetryuk
dc.titleМотив "ідеальної жінки" в новелістиці Г.Михайличенкаuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2007 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Філологія. Випуск 15

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Філ. Вип. 15 2007.pdf226.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.