Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/596
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБаштовий, В.-
dc.contributor.authorСавченко, В.-
dc.date.accessioned2015-01-29T09:26:48Z-
dc.date.available2015-01-29T09:26:48Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБаштовий, В. Підготовка вчителя до використання засобів наочності на уроках природознавства [Текст] / В. Баштовий, В. Савченко // Науковий вісник Ужгородського університету / [Ред. кол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2010. – Вип.18-19. – С.22-25.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/596-
dc.descriptionThe authors of the article have considered the issues on training of teachers to the mastering of use of presentation tools on the lessons of natural science. Psychological characteristics of perception of primary junior school age children have been disclosed. Presentation tools used in the process of natural science teaching have been defined. Key words: natural history, presentation tools.uk
dc.description.abstractУ статті йдеться про підготовку вчителя до використання наочності на уроках природознавства. Розкриваються психологічні особливості сприймання дітей молодшого шкільного віку. Визначаються засоби наочності, що використовуються у процесі вивчення природознавства. Ключові слова: природознавство, засоби наочності .uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectприродознавствоuk
dc.subjectзасоби наочностіuk
dc.titleПідготовка вчителя до використання засобів наочності на уроках природознавстваuk
dc.title.alternativeTeacher training to the use of presentation tools at the lessons of natural sciencesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 18-19 - 2010



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.