Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59763
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТільняк, Н. В.-
dc.contributor.authorЛогай, В. А.-
dc.contributor.authorПопадич, Б. Т.-
dc.contributor.authorКузьма, І. М.-
dc.contributor.authorМельник, О. В.-
dc.date.accessioned2024-03-10T06:49:56Z-
dc.date.available2024-03-10T06:49:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТільняк Н. В., Логай В. А., Попадич Б. Т., Кузьма І. М., Мельник О. В. Педагогічні можливості дистанційних технологій навчання у сучасних умовах. «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія»,Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)» : журнал. 2024. № 2(20) 2024. С. 1206-1220.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59763-
dc.description.abstractПроблема розробки ефективних освітніх технологій у форматі дистанційного навчання залишається однією з найактуальніших для світової системи освіти. Найголовнішим ініціатором актуалізації навчальних онлайн-платформ стала пандемія COVID-19, яка виявила проблеми переходу всіх навчальних закладів в режим онлайн.Досліджено досвід дистанційного навчання як фактора підвищення ефективності освітнього процесу. Джерелами інформації послужили наукові статті на тему дослідження, відомості з офіційних сайтів. Поточний аналіз міжнародного ринку онлайн-освіти включає узагальнені дані з джерел ЮНЕСКО, ОЕСР, World Econiomic Forum; досліджуються інтегральні показники міжнародного індексу, один із них це Індекс електронного навчання. На сьогоднішній день на ринку освіти найбільшої популярності в сегменті «DIY» набула LMS-система «Moodle» (Австралія), яку використовують багато вищих навчальних закладів. В результаті дослідження обґрунтовано передумови популяризації дистанційного навчання у сучасній практиці навчальних закладів. Електронне інформаційно-освітнє середовище забезпечується використанням відповідного програмного забезпечення: Zoom, Skype Moodle, Microsoft Teams. Визначено педагогічні можливості дистанцій- ного навчання у сучасній освітній практиці. Дистанційне навчання засноване на використанні цифрового освітнього середовища (інформа- ційно-комунікативних ресурсів); онлайн-платформи Moodle та Microsoft Teams є оптимальними для організації віддаленого навчання. Слід зазначити, що широкий функціонал перерахованих вище міжнародних LMS-систем, створених як інструменти з розширення можливостей для здобуття масової відкритої освіти, може використовуватися освітніми організаціями на безоплатній основі, як і самі курси «MOOCs», з появою яких почалося активне зростання ринку онлайн - навчання у світі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisher«Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія»,Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)» : журналuk
dc.subjectцифровізація освіти, E-learning, онлайн-навчання, дистанційні освітні технології, електронне інформаційне освітнє середовищеuk
dc.titleПедагогічні можливості дистанційних технологій навчання у сучасних умовахuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2(20) Вісник.pdf15.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.