Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59983
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуньова, Т. В.-
dc.date.accessioned2024-03-14T09:02:04Z-
dc.date.available2024-03-14T09:02:04Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛуньова, Т. В. Дискурсивне конструювання бінарної опозиції «КРАСА/ПОТВОРНІСТЬ» в есе Крейга Рейна про творчість Жоржа Сера / Т. В. Луньова // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), О. Ю. Кочмар, Х. І. Зикань та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2019. – Т. 2, вип. 8. – С. 12–16. – Бібліогр.: с. 16 (12 назв); рез. укр., англ.uk
dc.identifier.issn2663-4899-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59983-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано механізми дискурсивного конструювання бінарної опозиції КРАСА/ПОТВОРНІСТЬ в есе відомого сучасного поета К. Рейна про видатного художника-неоімпресіоніста Ж. Сера. У статті визначено, що опозиція КРАСА/ПОТВОРНІСТЬ конструюється в есе за допомогою ансамблю семи дискурсивних механізмів: актуалізації групи естетичних та етичних бінарних опозицій, актуалізації культурологічно-мистецтвознавчої бінарної опозиції КЛАСИЦИЗМ/МОДЕРНІЗМ, детального опису красивих і некрасивих об’єктів, зображених у творах Ж. Сера, зіставлення робіт Ж. Сера з творами інших митців, порівняння творчості Ж. Сера з мистецькою діяльністю інших митців, актуалізації вибраних мистецтвознавчих концепцій, актуалізації концептів ІРОНІЯ, ПРАВДА, МУЖНІСТЬ. У статті з’ясовано, що конструювання бінарної опозиції КРАСА/ПОТВОРНІСТЬ в есе спирається на актуалізацію фрагментів як повсякденної, так і мистецтвознавчої картин світу і передбачає здійснення читачем ментальних операцій на рівні сприйняття інформації та на рівні рефлексивного осмислення.uk
dc.description.abstractThe article focuses on the analysis of the mechanisms of the discursive construal of the binary opposition BEAUTY/ UGLINESS in the essay of the famous poet Craig Raine about the great neo-impressionist artist Georges Seurat. It is revealed that the opposition BEAUTY/UGLINESS is created in the essay with the help of the ensemble of the seven discursive mechanisms: actualization of the group of aesthetic and ethical binary oppositions, actualization of the artcritical binary opposition CLASSICISM/MODERNISM, detailed description of the beautiful and ugly objects depicted in Seurat’s pictures, comparison of Seurat’s works with the works of other artists, comparison of Seurat’s creative activity with the activity of other creators, actualization of the selected art-critical conceptions, actualization of the concepts IRONY, TRUTH, COURAGE. It is determined that the construal of the binary opposition BEAUTY/UGLINESS in the essay dwells on the actualization of the fragments of both everyday world image and art-critical world image and presupposes that the reader performs mental operations on the level of the perception of the information given in the essay as well as on the level of reflexive thinking.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectкогнітивно-дискурсивна парадигмаuk
dc.subjectмистецтвознавчий дискурсuk
dc.subjectесеuk
dc.subjectконцептuk
dc.subjectбінарна опозиціяuk
dc.subjectcognitive-discursive paradigmuk
dc.subjectdiscourse on artuk
dc.subjectessayuk
dc.subjectconceptuk
dc.subjectbinary oppositionuk
dc.titleДискурсивне конструювання бінарної опозиції «КРАСА/ПОТВОРНІСТЬ» в есе Крейга Рейна про творчість Жоржа Сераuk
dc.title.alternativeThe discursive construal of the binary opposition “BEAUTY/ UGLINESS” in Craig Raine’s essay about Georges Seurat’s artuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Закарпатські філологічні студії Випуск 8 Том 2 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДИСКУРСИВНЕ КОНСТРУЮВАННЯ БІНАРНОЇ ОПОЗИЦІЇ.pdf455.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.