Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60043
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНестеряк, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-03-15T11:25:36Z-
dc.date.available2024-03-15T11:25:36Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationНестерак, Ю. Агенства новин у контексті інформаційної політики / Ю. Нестерак // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Філологія / редкол.: Ю.М.бідзіля, В.В.Барчан, Л.О.Белей та ін. – Ужгород : Ліра, 2007. – Вип. 17. – С. 69–73. – Бібліогр.: с. 72–73 (20 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60043-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/11z-HVNHvAliTdXaZNElZaxW5JzWMXMSH/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractУ статті розглядається роль засобів масової інформації, зокрема інформаційних агентств, у ви­робленні та реалізації інформаційної політики держави. Акцентується на зміні підходів до формування інформа­ційної політики в епоху глобалізації та формування світового інформаційного простору. У висновках наголошується на необхідності рівного підходу владних структур до ЗМІ всіх форм власнос­ті, а також на потребі створення та розвитку демократичного суспільства із високо конкурентними засобами масо­вої інформації.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the role of mass-media, іn particular national news agencies, іn creation information роІісу of the state. Besides, it discusses the realization of state information роІісу іn Ukraine through news agencies. Changes of approaches to the creating information роІісу in the period of globalization and forming of international information space are considered. Conclusions deals with the necessity to provide bу authority equal rights to all kind of mass media and opportunities to develop democratic society with highly competition mass media.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПоліграфцентр "Ліра"uk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectінформаційна політикаuk
dc.subjectінформаційні агентстваuk
dc.subjectінформаційний простірuk
dc.subjectglobalizationuk
dc.subjectinformation роІісуuk
dc.subjectnews agencyuk
dc.subjectinformation spaceuk
dc.titleАгенства новин у контексті інформаційної політикиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2007 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Філологія. Випуск 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Філ Вип. 17. 2007.pdf870.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.