Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60071
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВишневська, О. А.-
dc.date.accessioned2024-03-15T17:23:04Z-
dc.date.available2024-03-15T17:23:04Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВишневська, О. А. Кіноверсія роману Станіслава Лема «Повернення з зірок» як спосіб інтерпретації наративу / О. А. Вишневська // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), О. Ю. Кочмар, Х. І. Зикань та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2019. – Т. 2, вип. 8. – С. 151–155. – Бібліогр.: с. 155 (9 назв); рез. укр., англ.uk
dc.identifier.issn2663-4899-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60071-
dc.description.abstractУ статті розглянуто кіносценарій як спосіб інтерпретації художнього тексту. Шляхом зіставлення фільму К. Нолана «Інтерстеллар» та роману С. Лема «Повернення з зірок» було з’ясовано, що вони мають багато спільного в розгортанні сюжету: мета експедиції до космосу, використання подорожі у часі. Визначено також відмінності, які найперше проявилися в описі пригод героїв у космосі та рівні технологій суспільства, у яке герої повернулися. Ураховано позицію реципієнта, який під час прочитання роману може потрактувати образність, використовуючи свою уяву, а під час перегляду фільму – поринути у фантастичний світ, зображений режисером і доповнений відповідним музичним супроводом. З’ясовано, що позиція наратора як того, хто відповідає за перебіг сюжетних подій, є головною в романі С. Лема і вторинною у фільмі К. Нолана.uk
dc.description.abstractA film script as method of interpretation of artistic text is considered in the article. Interstellar By the comparison of the film “Interstellar” by C. Nolan and the novel of S. Lem “Return from the Stars” it was found out, that they have a similar plot development: aim of expedition to the space, use of a trip in time. Differences are also determined, which, first of all, are in description of adventures in space and technological level of society heroes came back. There is taken into account the position of recipient, who can interpret the vividness during reading the novel, using the imagination, and to during watching the film – to plunge into the fantastic world represented by a stage-director and complemented by corresponding musical accompaniment. It is found out, that position of narrator, who is responsible for the course of plot events, is main in the novel of S. Lem and secondary in the film C. Nolan.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectкіносценарійuk
dc.subjectнаративuk
dc.subjectнараторuk
dc.subjectінтерпретаціяuk
dc.subjectкосмосuk
dc.subjectреципієнтuk
dc.subjectfilm scriptuk
dc.subjectnarrationuk
dc.subjectnarratoruk
dc.subjectinterpretationuk
dc.subjectspaceuk
dc.subjectrecipientuk
dc.titleКіноверсія роману Станіслава Лема «Повернення з зірок» як спосіб інтерпретації наративуuk
dc.title.alternativeFilm version of Stanislav Lem’s novel «Return from the Stars» as a method of interpretation of narrationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 8 Том 2 2019



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.