Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60074
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тільняк, Н. В. | - |
dc.contributor.author | Логай, В. А. | - |
dc.contributor.author | Попадич, Б. Т. | - |
dc.contributor.author | Кузьма, І. М. | - |
dc.contributor.author | Мельник, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-15T20:17:46Z | - |
dc.date.available | 2024-03-15T20:17:46Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Тільняк Н. В., Логай В. А., Попадич Б. Т., Кузьма І. М., Мельник О. В. Педагогічні можливості дистанційних технологій навчання у сучасних умовах. «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія»,Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)» : журнал. 2024. № 2(20) 2024. С. 1206-1220. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60074 | - |
dc.description.abstract | Проблема розробки ефективних освітніх технологій у форматі дистанційного навчання залишається однією з найактуальніших для світової системи освіти. Найголовнішим ініціатором актуалізації навчальних онлайн-платформ стала пандемія COVID-19, яка виявила проблеми переходу всіх навчальних закладів в режим онлайн.Досліджено досвід дистанційного навчання як фактора підвищення ефективності освітнього процесу. Джерелами інформації послужили наукові статті на тему дослідження, відомості з офіційних сайтів. Поточний аналіз міжнародного ринку онлайн-освіти включає узагальнені дані з джерел ЮНЕСКО, ОЕСР, World Econiomic Forum; досліджуються інтегральні показники міжнародного індексу, один із них це Індекс електронного навчання. На сьогоднішній день на ринку освіти найбільшої популярності в сегменті «DIY» набула LMS-система «Moodle» (Австралія), яку використовують багато вищих навчальних закладів. В результаті дослідження обґрунтовано передумови популяризації дистанційного навчання у сучасній практиці навчальних закладів. Електронне інформаційно-освітнє середовище забезпечується використанням відповідного програмного забезпечення: Zoom, Skype Moodle, Microsoft Teams. Визначено педагогічні можливості дистанцій- ного навчання у сучасній освітній практиці. Дистанційне навчання засноване на використанні цифрового освітнього середовища (інформа- ційно-комунікативних ресурсів); онлайн-платформи Moodle та Microsoft Teams є оптимальними для організації віддаленого навчання. Слід зазначити, що широкий функціонал перерахованих вище міжнародних LMS-систем, створених як інструменти з розширення можливостей для здобуття масової відкритої освіти, може використовуватися освітніми організаціями на безоплатній основі, як і самі курси «MOOCs», з появою яких почалося активне зростання ринку онлайн - навчання у світі. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | Цифровізація освіти, E-learning, онлайн-навчання, дистанційні освітні технології, електронне інформаційне освітнє середовище | uk |
dc.title | Педагогічні можливості дистанційних технологій навчання у сучасних умовах | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2(20) Вісник.pdf | 15.46 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.