Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6020
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоліщук, Віра Аркадіївна-
dc.date.accessioned2016-01-19T08:10:40Z-
dc.date.available2016-01-19T08:10:40Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПоліщук, В. А. Аналіз угорського досвіду формування професійної мотивації майбутніх фахівців у процесі допрофесійної підготовки [Текст] / В. А. Поліщук // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 21. – С. 163–165. – Бібліогр.: с. 164–165 (4 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6020-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання профорієнтаційної роботи серед учнівської молоді старших класів Угорщини. Ключові слова: професійна підготовка педагогічних кадрів, професійні орієнтири, майбутня професійна діяльність.uk
dc.description.abstractThe author of the article has considered the issues of organization of professionaly-directed work among the pupils of higher schools in Hungary. Key words: professional training of pedagogical staff, professional orientation, future professional activity.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпрофесійна підготовка педагогічних кадрівuk
dc.subjectпрофесійні орієнтириuk
dc.subjectмайбутня професійна діяльністьuk
dc.titleАналіз угорського досвіду формування професійної мотивації майбутніх фахівців у процесі допрофесійної підготовкиuk
dc.title.alternativeAnalysis of Hungarian experience of formation of professional motivation of future specialists in the process of preprofessional traininguk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.