Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60623
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМателешко, Юрій Павлович-
dc.date.accessioned2024-04-02T17:53:51Z-
dc.date.available2024-04-02T17:53:51Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМателешко Ю. П. Інституції Конфуція в Україні: напрями та особливості «м’якого» впливу / Мателешко Ю. П. // ХХVІ Сходознавчі читання А. Кримського: матеріали міжнародної наукової конференції (Київ, 30 листопада 2023 р.). – Львів – Торунь: Liha-Pres, 2023. – С. 179–183. DOI: https://doi.org/10.36059/978-966-397-346-3-45uk
dc.identifier.isbn978-966-397-346-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60623-
dc.description.abstractВ Україні створено досить розгалужену культурно-освітню інституційну основу китайської «м’якої сили» у вигляді 7 Інститутів і 5 Класів (Шкіл) Конфуція, а також Музичного центру Конфуція. КНР тією чи іншою мірою здійснює сприяння розвитку цих інституцій, зокрема через своє Посольство в Україні. Головним результатом діяльності згаданих установ можна вважати формування позитивного цивілізаційно-культурного іміджу Китаю серед цільових груп українського населення (перш за все студентів, учнів і педагогічних працівників).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherLiha-Presuk
dc.subject«м’яка сила»uk
dc.subjectУкраїнаuk
dc.subjectКитайuk
dc.subjectІнститути Конфуціяuk
dc.subjectКласи Конфуціяuk
dc.subjectШколи Конфуціяuk
dc.titleІнституції Конфуція в Україні: напрями та особливості “м’якого” впливуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри міжнародних студій та суспільних комунікацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Instytutsii_Konfutsiia_v_Ukraini.pdf311.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.