Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60828
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОстапець, Юрій Олександрович-
dc.contributor.authorПанькович, Віталій Володимирович-
dc.date.accessioned2024-04-10T04:47:46Z-
dc.date.available2024-04-10T04:47:46Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citation1. Остапець Ю., Панькович В. Організація управління виборчим процесом в Україні: характеристика вітчизняного досвіду у європейському контексті. Наукові перспективи. Серія «Державне управління». 2024. № 3 (45). С. 334–347.uk
dc.identifier.issn2708-7530-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60828-
dc.description.abstractОхарактеризовано вітчизняний досвід управління виборчими процесами у європейському контексті. Зазначено, що розрізняють три моделі адміністрування виборів: 1) незалежна модель; 2) урядова модель; 3) змішана модель. В Україні впроваджена незалежна модель адміністрування виборчих процесів, сутність якої полягає у створенні спеціального незалежного органу для організації виборчих кампаній. Таким органом в Україні є Центральна виборча комісія. Вказано, що управління виборчими процесами Україні здійснюються у відповідності до європейських виборчих стандартів. Виокремлено три рівні європейських виборчих стандартів: 1) універсальні, міжнародні нормативно-правові акти (базовий рівень, застосовуються для 193 країн-членів ООН); 2) європейські виборчі стандарти (регіональний рівень, застосовуються для 57 країн-членів Організації з безпеки і співробітництва в Європі); 3) європейські виборчі стандарти (субрегіональний рівень, застосовуються для 27 країн-членів Європейського Союзу). Становлять вимоги, що діють виключно в межах Європейського Союзу, насамперед, щодо виборів до Європейського парламенту. Підкреслено, що нормативно-правову основу управління виборчими процесами в Україні утворюють: Конституція України, Виборчий кодекс України (2019 р.), Закони України «Про Центральну виборчу комісію» (1997 р.), «Про Державний реєстр виборців» (2007 р.), «Про всеукраїнський референдум» (2021 р.), а також «Стратегічний план Центральної виборчої комісії на 2020–2025 роки». Зроблено висновок, що законодавча база щодо управління виборчими процесами в Україні ще не набула узгодженості та не відповідає світовим вимогам до організації демократичних виборів, про що свідчать висновки іноземних спостерігачів, які працювали в Україні під час останніх парламентських (2019 р.) та місцевих (2020 р.) виборів. А також констатовано, що українська модель управління виборчими процесами має низку недоліків і повинна бути відкорегована у відповідності до європейських стандартів організації і проведення виборчих кампаній.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиїв:Наукові перспективиuk
dc.subjectЄвропейський Союз, Україна, виборча кампанія, парламентські вибори, місцеві вибори, організація управління виборчим процесом, орган адміністрування виборами, моделі адміністрування виборів, міжнародні виборчі стандарти, Центральна виборча комісія.uk
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ВИБОРЧИМИ ПРОЦЕСАМИ В УКРАЇНІ: ХАРАКТЕРИСТИКА ВІТЧИЗНЯНОГО ДОСВІДУ У ЄВРОПЕЙСЬКОМУ КОНТЕКСТІuk
dc.title.alternativeORGANIZATION OF ELECTION PROCESSES MANAGEMENT IN UKRAINE: CHARACTERISTICS OF DOMESTIC EXPERIENCE IN THE EUROPEAN CONTEXTuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри політології і державного управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Остапець Ю._Організація управління виб процесами в Україні.pdf301 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.