Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60894
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДрофіч, О. Ю.-
dc.date.accessioned2024-04-12T04:34:49Z-
dc.date.available2024-04-12T04:34:49Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДрофіч О. Ю. Специфіка підстав та процедур прийняття, зміни та припинення чинності рішень митних органів за законодавством Казахстану/ О. Ю. Дрофіч //Аналітичне-порівняльне правознавство/ редкол.: Ю. М. Бисага (голов. ред.), Д. М. Бєлов, С. Б. Булеца та ін.; ДВНЗ «УжНУ» – Ужгород, 2022. – №6. – С. 208-212. – Бібліогр.: с. 212 (3 назв). URL http://journal-app.uzhnu.edu.ua/article/view/273742/269082uk
dc.identifier.issn2788-6018-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60894-
dc.description.abstractДослідивши казахстанський досвід правового регулювання питань прийняття, зміни та припинення чинності рішень митних органів, автор дійшов висновку про те, що специфічність регулювання матеріально-правових та процедурних аспектів, пов’язаних з рішеннями митних органів, за законодавством Казахстану у його зіставленні із законодавством України, виражається у таких основоположних засадах та регуляторних й правозастосовних практиках: 1) можливість приймати попередні рішення щодо класифікації та походження товарів, а також щодо застосування методів визначення митної вартості товарів з конкретизацію на під-законному нормативно-правовому рівні кола зовнішньоекономічних договорів та операцій, вартість яких може засвідчуватись або коригуватись митними органами заздалегідь; 2) прагнення досягти максимального сприяння зовнішньоекономічній діяльності (зокрема, усуваючи надмірний формалізм при оцінці документів щодо товарів та шляхом справедливого урахування індивідуального становища підприємств та фізичних осіб) з належним забезпеченням виконання митними органами безпекових та фіскальних цілей; 3) високий ступінь регламентації збирання та дослідження доказів мит-ними органами у рамках процедури адміністративного оскарження, що включає, насамперед, направлення ними запитів щодо інформації та документів, необхідних для прийняття законного та обґрунтованого рішення за підсумками процедури оскарження, а також призначення позапланової виїзної перевірки для з’ясування достовірності документів, які особи не подали під час здійснення щодо них заходів митного контролю, але подали під час адміністративного оскарження відповідних рішень; 4) неприйнятність доказів, які без поважних причин не бути подані суб’єктом господарювання або фізичною особою під час здійснення заходів митного контролю та адміністративного оскарження; 5) урахування рекомендацій та роз’яснень, які даються Всесвітньою митною організацією, під час тлумачення положень митного законодавства.uk
dc.description.abstractHaving studied the experience of Kazakhstan of legal regulation of key aspects of issuance, modification and revocation of customs rulings, the author infers that the peculiarity of rules and regulations of substantial and procedural aspects related to customs rulings under the law of Kazakhstan reveals itself in the following fundamental principles as well as in these regulatory and administrative practices: 1) the possibility of making advance rulings regarding the classification and origin of goods, as well as regarding the application of methods of customs valuation with specification at the sub-legal regulatory level of the range of contracts and transactions, the value within framework of which can be certified or be adjusted by the customs authorities in advance; 2) the clear legislative aspiration towards ensuring the utmost facilitation to trading activities (in particular, by eliminating excessive formalism when assessing contractual documents and by fairly taking into account the individual situation of enterprises and individuals engaging in customs procedures) with proper enforcement of security and fiscal goals by customs authorities; 3) a set of detailed rules for collection and examination of evidence by customs authorities within the framework of the administrative appeal procedure, which includes, among other things, sending requests for information and documents necessary for making a lawful and well-founded decision, as well as the possibility of arrangement of an unscheduled on-site inspection for clarification of the authenticity of documents that persons did not submit during the implementation of customs control measures against them, but submitted during the administrative appeal of the relevant decisions; 4) inadmissibility of evidence that was not submitted without a good reason by a business entity or a natural person during the conduct of customs control measures and administrative appeals; 5) taking into account the recommendations and explanations given by the World Customs Organization when interpreting the provisions of customs law.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпорядок визначення митної вартостіuk
dc.subjectзапобігання надмірному формалізму під час прийняття рішень митними органамиuk
dc.subjectпопередні рішення митних органівuk
dc.subjectпроцедури оскарження рішень митних органівuk
dc.subjectadvance rulings of customs authoritiesuk
dc.subjectprevention of excessive formalism in decision-making by the customs authoritiesuk
dc.subjectprocedures for appealing the customs rulingsuk
dc.subjectrules on customs valuationuk
dc.titleСпецифіка підстав та процедур прийняття, зміни та припинення чинності рішень митних органів за законодавством Казахстануuk
dc.title.alternativePeculiarities of the Grounds and Procedures for Issuance, Modification and Revocation of Customs Rulings under the Law of Kazakhstanuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2022 / Аналітично-порівняльне правознавство. Вип. 6

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
273742-Текст статті-630890-1-10-20230211.pdf211.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.