Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61039
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГазуда, Михайло Васильович-
dc.contributor.authorГазуда, Сергій Михайлович-
dc.contributor.authorБілей, Євгеній Володимирович-
dc.date.accessioned2024-04-16T17:31:28Z-
dc.date.available2024-04-16T17:31:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГазуда М. В., Газуда С. М., Білей Є. В. Трендоутворюючі ко-брендингові альянси у сфері агротуризму. The 1st International scientific and practical conference “Progressive research in the modern world” (October 5-7, 2022) BoScience Publisher, Boston, USA. 2022. С. 488–491.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61039-
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesProgressive research in the modern world;-
dc.titleТрендоутворюючі ко-брендингові альянси у сфері агротуризмуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
488-491.pdf423.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.