Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6110
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДацків, Ірина Євгенівна-
dc.date.accessioned2016-01-21T08:46:18Z-
dc.date.available2016-01-21T08:46:18Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationДацків, І. Є. Особливості розвитку і становлення професійної педагогічної освіти на Закарпатті у другій половині ХІХ – початок ХХ століття / І. Є. Дацків // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 37–39. – Бібліогр.: с. 39 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6110-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості розвитку і становлення професійної педагогічної освіти на Закарпатті у другій половині ХІХ – початок ХХ століття і визначаються позитивні та негативні наслідки перебування під владою Австро-Угорщини. Ключові слова: професійна педагогічна освіта, учительська семінарія, культурно-освітня діяльність, самоідентифікація.uk
dc.description.abstractThe author of the article has considered the peculiarities of the development and formation of the professional pedagogical education in Transcarpathian region in the second part of XIX-the beginning of XX century and has determined the positive and negative results of being under the rule of Austro-Hungary. Key words: the professional pedagogical education, teacher training college, the cultural-educational activity, self-identification.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпрофесійна педагогічна освітаuk
dc.subjectучительська семінаріяuk
dc.subjectкультурно-освітня діяльністьuk
dc.subjectсамоідентифікаціяuk
dc.titleОсобливості розвитку і становлення професійної педагогічної освіти на Закарпатті у другій половині ХІХ – початок ХХ століттяuk
dc.title.alternativePeculiarities of development and formation of professional pedagogical education in Transcarpathian region in the second part of XIX – the beginning of XX centuryuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.