Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61121
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГазуда, Михайло Васильович-
dc.contributor.authorГазуда, Сергій Михайлович-
dc.contributor.authorЕрфан, Віталій Йосипович-
dc.date.accessioned2024-04-17T17:54:38Z-
dc.date.available2024-04-17T17:54:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГазуда М. В., Газуда С. М., Ерфан В. Й. Формування маркетинг-менеджменту в системі управління організацією. Економіка: регіональний розвиток та інновації. 2023. Вип. 1-2. С. 23–27.uk
dc.identifier.otherDOI 10.47279/Economy_2023-01-17-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61121-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано окремі підходи до формування маркетинг-менеджменту в про- цесі управління організацією. Узагальнено наукові підходи до трактування поняття мар- кетинг-менеджменту. Окреслено характерні особливості формування маркетинг-менедж- менту як функціональної управлінської системи в межах господарюючого суб’єкта. Серед зазначених особливостей пріоритетністю відмічається застосування програмно-цільового концептуального підходу в системі управління діяльністю підприємства, його ринковою спрямованістю, адаптивність підприємства до змінності зовнішнього середовища впливу, процес оцінювання, аналізу і обґрунтованості прийняття управлінських рішень спрямова- них на формування прибутковості й дохідності підприємства з одночасним якісним задо- воленням попиту і потреб споживачів. Вагоме місце при цьому займає моніторинг цільових споживчих ринків, маркетингового середовища з метою формування стратегічних і так- тичних заходів до забезпечення результативності господарювання, в цілому. Крім цього, важливим є співставлення потенційних можливостей підприємства до ринкових умов гос- подарювання і споживчих потреб. Окреслено доцільність формування системного і комп- лексного підходу до забезпечення процесу маркетингового менеджменту для формування ефективного управління маркетинговою діяльністю організації в умовах конкурентної бо- ротьби між аналогічними виробниками продукції, товару чи надання послуг. Застосування маркетингового менеджменту уможливить швидку адаптацію підприємства до умов ринку, сприятиме диверсифікації виробництва, спонукатиме до впровадження новаційних техно- логій, мотивуватиме підвищення кваліфікації спеціалістів-управлінців і маркетологів тощо.uk
dc.description.abstractThe article substantiates separate approaches to the formation of marketing management in the process of managing the organization. Scientific approaches to the interpretation of the concept of marketing management have been summarized. The characteristic features of the formation of marketing management as a functional management system within the boundaries of a business entity have been outlined. Among the specified features, priority is given to the application of a program-target conceptual approach in the management system of the enterprise's activities, its market orientation, the adaptability of the enterprise to the variability of the external environment of influence, the process of evaluation, analysis and the validity of management decisions aimed at the formation of the profitability and efficiency of the enterprise with the simultaneous qualitative satisfaction of demand and consumer needs. An important place is the monitoring of target consumer markets, the marketing environment with the aim of forming strategic and tactical measures to ensure the effectiveness of management, in general. In addition, it is important to compare the company's potential with market conditions and consumer needs. The expediency of forming a systematic and complex approach to ensuring the process of marketing management for the formation of effective management of the organization's marketing activities in conditions of competition between similar manufacturers of products, goods or services has been outlined. The application of marketing management will enable rapid adaptation of the enterprise to market conditions, will contribute to the diversification of production, will encourage the introduction of innovative technologies, will motivate the improvement of the qualifications of managerial specialists and marketers, etc.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка: регіональний розвиток та інновації;-
dc.subjectмаркетинг-менеджментuk
dc.subjectуправлінська діяльністьuk
dc.subjectсистема управління організацієюuk
dc.subjectспоживчий попитuk
dc.subjectмаркетингове середовищеuk
dc.subjectmarketing managementuk
dc.subjectmanagement activityuk
dc.subjectorganization management systemuk
dc.subjectconsumer demanduk
dc.subjectmarketing environmentuk
dc.titleФормування маркетинг-менеджменту в системі управління організацієюuk
dc.title.alternativeFormation of marketing management in the organization management systemuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3-Article.pdf651.85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.