Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61130
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГазуда, Михайло Васильович-
dc.contributor.authorСтеців, М. Р.-
dc.date.accessioned2024-04-18T04:42:40Z-
dc.date.available2024-04-18T04:42:40Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГазуда М. В., Стеців М. Р. Використання брендингу у сфері аграрного господарювання. Інноваційні стратегії та моделі економічних трансформацій в умовах євроінтеграційних викликів: матеріали міжнародної науково- практичної Internet-конференції (Харків – Ужгород – Софія – Пшеворськ, 15 травня 2020 р.). Wyższa Szkoła Społeczno-Gospodarcza w Przeworsku. – Софія: Издателство на ВУЗФ “Св. Григорий Богослов”, 2020. – С. 187–191.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61130-
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesІнноваційні стратегії та моделі економічних трансформацій в умовах євроінтеграційних викликів;-
dc.titleВикористання брендингу у сфері аграрного господарюванняuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187-191.pdf435.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.