Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61206
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГазуда, Леся Михайлівна-
dc.contributor.authorБалян, А.В.-
dc.contributor.authorГазуда, Михайло Васильович-
dc.contributor.authorВолощук, Надія Юріївна-
dc.contributor.authorГазуда, Сергій Михайлович-
dc.date.accessioned2024-04-19T07:50:09Z-
dc.date.available2024-04-19T07:50:09Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationОрганізаційно-управлінська складова формування маркетингових аграрних бренд-технологій (теоретично-прикладні аспекти) / Л. М. Газуда, А. В. Балян, М .В. Газуда та ін. – Ужгород : "РІК-У", 2022.uk
dc.identifier.isbn978-617-8046-66-8-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61206-
dc.description.abstractУ науковому дослідженні узагальнено теоретичні засади організації системи маркетингу й формування маркетингової стратегії суб’єкта господарювання, що базуються на спеціальних знаннях, застосування яких у процесі маркетингової діяльності дозволяє задіяти потенційні можливості фірми або ж організації щодо вибору оптимального варіанту маркетингової концепції, пошуку оптимальних моделей бренд-технологій з метою виробництва і просування власної продукції чи надання послуг на ринку. Обґрунтовано окремі організаційно-управлінські аспекти формування маркетингових бренд-технологій в аграрному секторі. Наголошується на дієвості маркетингових досліджень щодо вивчення попиту споживача, обґрунтування концепції торгової марки з привабливою для споживача назвою, що вирізнятиметься оригінальністю і яскравістю сприйняття і впізнаваності. Представлено організаційно-управлінську складову розвитку господарюючого суб’єкта, окреслено багатоаспектний характер маркетингових функцій, що уможливлює успішне здійснення маркетингової діяльності господарюючого суб’єкта, формування маркетингової стратегії на перспективу. Розраховано на широке коло спеціалістів-аграрників, науковців, викладачів і студентів, працівників управлінських структур, які цікавляться питаннями сфери аграрного розвитку.uk
dc.language.isoukuk
dc.titleОрганізаційно-управлінська складова формування маркетингових аграрних бренд-технологій (теоретично-прикладні аспекти)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeМетодичні рекомендаціїuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2022_19.pdf413.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.