Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61247
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтефанюк, Наталія Степанівна-
dc.contributor.authorВаськів, Сільва-
dc.date.accessioned2024-04-21T14:15:57Z-
dc.date.available2024-04-21T14:15:57Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationШтефанюк Н., Васьків С. Використання дистанційного навчання у формуванні іншомовної компетентності у студентів під час дії воєнного стану в Україні. Сучасні дослідження з іноземної філології. Збірник наукових праць. Випуск 2 (24). Видавничий дім “Гельветика”, 2023. С.421-429.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61247-
dc.description.abstractУкраїна перебуває на шляху перебудови своєї освітньої системи, що вимагає нових підходів до реорганізації процесу навчання. Підготовка висококваліфікованих спеціалістів ускладнилась, оскільки через початок воєнних дій, з України пришвидшився відтік студентів. Саме тому важливо створити відповідні умови, щоб якісно підготувати майбутніх спеціалістів до їх професійної діяльності за допомогою дистанційного навчання (ДН). Метою вивчення можливості формування іншомовної комунікативної компетентності (ІКК) у студентів за допомогою ДН. Враховуючи умови для навчання у нашій країні, найефективнішим способом розвитку ІКК є гібридне ДН, яке поєднує в собі синхронний і асинхронний режими. Завдяки такому підходу студенти можуть опрацьовувати частину навчальної програми в режимі реального часу з викладачем за допомогою різноманітних онлайн-платформ, а решту матеріалу – у форматі, що доступний для самостійного вивчення. При формуванні ІКК, під час навчання у ВНЗ, важливо поєднувати навички іноземної мови зі змістом професійної діяльності студентів, що сприятиме досягненню ключової мети навчання – формуванню їх власної професійної компетентності. Одним із найважливіших завдань для будь-якого викладача є створення сприятливої атмосфери на заняттях, встановлення довірчих відносин зі студентами та їх психологічна підтримка. Важливим викликом постає психологічний аспект при використанні ДН для формування ІКК, оскільки викладачу важче доносити матеріал за темою заняття до студентів не маючи повного візуального контакту та особистого спілкування з ними, як це відбувається у звичайній аудиторії при очному занятті. Саме тому, для формування ІКК у студенті під час ДН викладач має створити мотиваційний простір для кращого засвоєння матеріалу студентами. Висновки. ДН позитивно впливає на процес формування ІКК у студентів за умови створення ефективного комунікативного середовища з викладачем під час ДН, що дозволяє стимулювати мотивацію у студентів та забезпечує безперебійне управління навчаннямuk
dc.description.abstractUkraine is on the way to rebuilding its educational system, which requires new approaches to reorganizing the learning process. The training of highly qualified specialists has become more complicated as the outflow of students from Ukraine has accelerated due to the outbreak of hostilities. That is why it is important to create appropriate conditions to qualitatively prepare future specialists for their professional activities through distance learning (DL). The aim was to study the possibility of forming students' foreign language communicative competence (FLCC) with the help of DL. Given the conditions for studying in our country, the most effective way to develop FLCC is hybrid DL, which combines synchronous and asynchronous modes. Thanks to this approach, students can work through part of the curriculum in real time with a teacher using various online platforms, and the rest of the material is available in a format that is accessible for self-study. When developing FLCC while studying at a university, it is important to combine foreign language skills with the content of students' professional activities, which will help achieve the key goal of learning – the formation of their own professional competence. One of the most important tasks for any teacher is to create a favorable atmosphere in the classroom, establish trusting relationships with students and provide them with psychological support. An important challenge is the psychological aspect when using DL to form FLCC, as it is more difficult for a teacher to convey the material on the topic of the class to students without having full visual contact and personal communication with them, as it happens in a regular classroom during a face-to-face class. That is why, in order to form the student's FLCC during the DL, the teacher should create a motivational space for better learning of the material by students. Conclusions. DL has a positive effect on the process of forming students' FLCC, provided that an effective communication environment with the teacher during DL is created, which allows to stimulate students' motivation and ensures uninterrupted learning managementuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім“Гельветика”uk
dc.relation.ispartofseriesСучасні дослідження з іноземної філології;Випуск 2 (24) (2023)-
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectмовні компетенціїuk
dc.subjectнавчання студентівuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.titleВикористання дистанційного навчання у формуванні іншомовної компетентності у студентів під час дії воєнного стану в Україніuk
dc.title.alternativeThe use of distance learning in the development of students' foreign language competence during martial law in Ukraineuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
347-Текст статті-1064-1-10-20231221 (2).pdf1.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.