Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61566
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPetruk, N. O.-
dc.date.accessioned2024-04-26T19:34:35Z-
dc.date.available2024-04-26T19:34:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationPetruk, N. O. Use of internet resources in teaching listening to students of non-language faculties / N. O. Petruk // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2022. – Т. 2, вип. 21. – С. 86–90. – Бібліогр.: с. 89–90 (8 назв); рез. англ., укр. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/21/part_2/17.pdfuk
dc.identifier.issn2663-4899-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61566-
dc.description.abstractThe article highlights the concept of listening and discusses the main ways to use Internet resources in teaching listening to students of non-language faculties. On the basis of theoretical generalization of information resources the activation of educational and cognitive activity of students at the expense of the increased dynamics of training on professionallyoriented foreign language and intercultural communication is investigated. The process of listening is analyzed as the perception of speech by ear and its main components. This process consists of the simultaneous perception of language form and understanding of the content of the statement. The means used to teach listening directly in the process of foreign communication of non-language faculties are considered. Listening is characterized as an effective component of teaching students who come to an educational institution with different levels of language skills and training, with different attitudes towards a foreign language as a subject. The main basic Internet services are analyzed, which help to create a virtual environment for teaching foreign language listening to students of non-language faculties, as this is required by the ever-changing content of modern society. Examples of the most relevant Internet platforms are described in detail, and how they help in the process of listening training; how they contribute to students` interest in further learning a foreign language. It is considered how Internet platforms can be used for teaching listening in classrooms and for independent work of students. The effectiveness of teaching listening by requiring students to perform exercises to develop general communication skills is described. The practical significance of article is the possibility of using the proposed basic Internet services and educational Internet platforms in the development of speech skills of students of non-language faculties.uk
dc.description.abstractУ статті висвітлюється поняття аудіювання та розглядається основні шляхи щодо використання Інтернет ресурсів у навчанні аудіювання студентів немовних факультетів. На основі теоретичного узагальнення інформаційних джерел досліджується активізація навчально-пізнавальної діяльність студентів за рахунок підвищеної динамічності навчання по професійно-орієнтованій іноземній мові та міжкультурній комунікації. Аналізується процес аудіювання як сприймання мовлення на слух та його основні компоненти. Цей процес складається з одночасного сприйняття мовної форми і розуміння змісту висловлення. Розглядаються засоби, які застосовуються для навчання аудіюванню безпосередньо у процесі іноземної комунікації немовних факультетів. Охарактеризовано аудіювання як ефективний компонент навчання студентів, що приходять до навчального закладу із різним рівнем мовних здібностей та підготовки, з різним ставленням до іноземної мови як до предмета. Аналізуються основні базові послуги Інтернет, котрі допомагають у створенні віртуального оточення для навчання аудіюванню іноземної мови студентів немовних факультетів, адже цього потребує постійно мінливий зміст сучасного суспільства. Детально описуються приклади найактуальніших Інтернет платформ, та яким чином вони допомагають в процесі навчання аудіювання; як вони сприяють зацікавленості студентів в подальшому вивченні іноземної мови. Розглядається, як Інтернет платформи можна використовувати для навчання аудіювання на аудиторних заняттях і для самостійної роботи студентів. Описується ефективність навчання аудіюванню шляхом обов’язкового виконання студентами вправ на формування загальних комунікативних навичок. Практичне значення статі полягає у можливості використання запропонованих базових послуг Інтернет та навчальних Інтернет платформ у розвитку мовленнєвих навичок у студентів немовних факультетів.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectInternet resourcesuk
dc.subjectlisteninguk
dc.subjectstudentsuk
dc.subjectnon-language facultyuk
dc.subjectskypeuk
dc.subjecte-mailuk
dc.subjectІнтернет ресурсиuk
dc.subjectаудіюванняuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectнемовний факультетuk
dc.subjectскайпuk
dc.subjectелектронна поштаuk
dc.titleUse of internet resources in teaching listening to students of non-language facultiesuk
dc.title.alternativeВикористання інтернет ресурсів у навчанні аудіювання студентів немовних факультетівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2022 / Закарпатські філологічні студії. Випуск 21 (Том 2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
USE OF INTERNET RESOURCES IN TEACHING LISTENING.pdf350.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.