Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61618
Назва: Психологія навчання іноземної мови
Автори: Мигалина, Зоряна Іванівна
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Мигалина З. І. Психологія навчання іноземної мови: курс лекцій для студентів 3 курсу заочної форми навчання спеціальності «014 Середня освіта (Мова та література (англійська))» факультету іноземної філології ДВНЗ «УжНУ» (англійською мовою). – Ужгород, 2024. – 33 с.
Короткий огляд (реферат): Курс лекцій з дисципліни «Психологія навчання іноземної мови» призначений для студентів 3 курсу заочної форми навчання спеціальності «014 Середня освіта (Мова та література (англійська))» факультету іноземної філології Ужгородського національного університету та студентів інших закладів вищої освіти, які цікавляться запропонованою тематикою. Розробка містить матеріали, що розкривають роль психологічних чинників у вивченні іноземної мови, а саме: вікові особливості учнів, роль мотивації, афективні фактори, а також окреслюють психологічний портрет вчителя іноземної мови.
Тип: Text
Тип публікації: Курс лекцій
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61618
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання кафедри англійської філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Психологія навчання_АМ.pdf604.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.