Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6169
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМатвійчук, Олексій Васильович-
dc.contributor.authorПодласов, Сергій Олександрович-
dc.contributor.authorБурмістров, Олександр Миколайович-
dc.date.accessioned2016-01-22T09:58:56Z-
dc.date.available2016-01-22T09:58:56Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМатвійчук, О. В. Аналіз чинників, які впливають на навчання студентів з фізики у вищій технічній школі / О. В. Матвійчук, С. О. Подласов, О. М. Бурмістров // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 96–99. – Бібліогр.: с. 99 (3 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6169-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано результати анкетування та вхідного тестування студентів з фізики з метою з’ясування основних чинників, які впливають на забезпечення наступності у навчально-виховному процесі вищої технічної школи. Забезпечення наступності навчання фізики в дидактичній системі загальноосвітньої та вищої технічної школи дасть змогу цілеспрямовано розвивати знання та вміння з фізики в учнів і слухачів підготовчого відділення, які будуть необхідними для засвоєння курсу фізики у ВТНЗ. Ключові слова: наступність навчання фізики, вхідний контроль знань, вища технічна школа.uk
dc.description.abstractThe authors of the article have analysed the results of questioning and entrance control of knowledge of students for the purpose of definition of factors influencing the realization of a principle of continuity in teaching and educational process of the higher technical school. Ensuring the continuity of teaching physics in the didactic system of general education and higher technical education will enable single-mindedly to develop the knowledge and skills of physics students and students in the preparatory department, which will be necessary for learning physics course in the higher technical schools. Key words: the succession teaching of physics, the entrance control of knowledge, a higher technical school.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectнаступність навчання фізикиuk
dc.subjectвхідний контроль знаньuk
dc.subjectвища технічна школаuk
dc.titleАналіз чинників, які впливають на навчання студентів з фізики у вищий технічній школіuk
dc.title.alternativeAnalysis of factors, affecting students physics learning in a higher technical schooluk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2011 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 22

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
АНАЛІЗ ЧИННИКІВ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ З ФІЗИКИ.pdf316.67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.