Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61752
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКляп, Маріанна Іванівна-
dc.date.accessioned2024-05-05T06:50:49Z-
dc.date.available2024-05-05T06:50:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationУкраїна. Здоров̓я нації. Науково-практичний журнал. № 2 (55), 2019 р.: Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю «Сучасні підходи до формування професійних компетентностей фахівців фізичної терапії та ерготерапії» (17-18 жовтня 2019 року, м. Ужгород). – Київ: ДУ "Український інститут стратегічних досліджень Міністерства охорони здоров̓я України, 2019 р. - 222 с. – С. 175-176.uk
dc.identifier.otherУДК 373-043.86(477.87)19:37.014-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61752-
dc.description.abstractУ статті дається аналіз розвитку шкільництва Закарпаття, яке у міжвоєнний період входило до складу Чехословаччини під назвою Підкарпатська Русь. Показано позитивну роль органів управління краєм у питанні збільшення кількості шкіл, відкритті нових закладів освіти. Влада Чехословацької республіки відкривала не тільки народні (початкові) школи, але й заклади середньої освіти (горожанські школи та гімназії), ремісничі заклади, педагогічні семінарії, які проводили навчання на рідній мові. Враховуючи мультиетнічний склад населення краю, функціонували школи і для молоді національних спільнот (угорців, німців, ромів). У статті підкреслено певні ознаки чехізації освіти, коли пріоритет надавався навчальним закладам з чеською мовою навчання, що не відповідало відсотку чеського населення краю. Проаналізовано основні кроки, які були здійснені органами управління освітою щодо забезпечення навчальних закладів кваліфікованими молодими педагогами. Відзначено великий внесок провідного вченого-педагога Августина Волошина у підготовку педагогічних кадрів для шкіл, передусім з числа місцевої молоді, та вплив цього процесу на утвердження української ідеї за Карпатами. Висвітлено основні підходи до організації роботи Ужгородської вчительської семінарії, якою керував Августин Волошин, щодо формування національно свідомих фахівців для шкільництва краю. У статті підкреслено значний прогрес у розвитку освіти Підкарпатської Русі в період Чехословацької Республіки.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУкраїна. Здоров̓я нації. Науково-практичний журнал.uk
dc.relation.ispartofseries2 (55);-
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectшколаuk
dc.subjectЗакарпаттяuk
dc.subjectЧехословацька республікаuk
dc.subjectпедагогічні кадриuk
dc.subjectАвгустин Волошинuk
dc.subjectоргани управління освітоюuk
dc.titleВирішення проблем розвитку освіти Підкарпатської Русі в період Чехословацької республіки (1919-1938 рр.)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагог кадри міжвоєн періоду.docarticle103.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.