Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61791
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorRogulska, O. O.-
dc.contributor.authorTarasova, O. V.-
dc.contributor.authorRoskvas, I. A.-
dc.date.accessioned2024-05-07T07:26:59Z-
dc.date.available2024-05-07T07:26:59Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationRogulska, O. O. Pedagogical conditions for teaching bachelors of foreign philology in the information-educational environment at HEI / O. O. Rogulska, O. V. Tarasova, I. A. Roskvas // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2022. – Т. 2, вип. 22. – С. 108–118. – Бібліогр.: с. 117–118 (25 назв); рез. англ., укр. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/22/part_2/20.pdfuk
dc.identifier.issn2663-4899-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61791-
dc.description.abstractThe research purpose is to determine, theoretically substantiate and experimentally verify the organizational and pedagogical conditions for teaching Bachelors of Foreign Philology in the information-educational environment at higher educational institutions. To achieve the purpose the following methods have been used: theoretical (a comprehensive analysis of philosophical, psychological, pedagogical and methodological literature; theoretical and critical analysis of official documents of Ministry of Education and Science of Ukraine, analysis of curricula, programs and textbooks, manuals and recommendations; induction, deduction, synthesis, generalization, abstraction and generalization), empirical (direct and indirect observation, diagnostic methods (questionnaires, testing, surveys, interviews), experimental methods (ascertaining, formative and final stages of pedagogical experiment)) and methods of mathematical statistics (ranking, comparison, quantitative and qualitative analysis of experimental results and their statistical processing by the Pearson's criterion χ². The organizational and pedagogical conditions for the future Bachelors of Foreign Philology professional training have been identified, theoretically substantiated and experimentally verified. It has been found out that organizational and pedagogical conditions enable significant improvements in the educational process, create a special mechanism of students’ thinking capacity, promoting the accumulation of knowledge and life experience. It has been stated that only a complex implementation of suggested organizational and pedagogical conditions contributes to the successful professional training of the future Bachelors of Foreign Philology. The hypothesis has been confirmed: after the pedagogical experiment the future Bachelors’ of Foreign Philology readiness level for professional activity at the formative stage of the experiment in the experimental group is higher than in the control group.uk
dc.description.abstractУ статті визначено й теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічні умови (підвищення мотивації до професійної діяльності та формування професійних ціннісних орієнтацій у бакалаврів іноземної філології через використання інтерактивних технологій; використання особистісно орієнтованих технологій у професійній підготовці бакалаврів іноземної філології; впровадження різних видів практики та позааудиторної роботи для набуття досвіду майбутньої професійної діяльності; створення та підтримка освітньо-креативного середовища для формування готовності бакалаврів іноземної філології до професійної діяльності; розвиток професійної рефлексії) підготовки бакалаврів іноземної філології до професійної діяльності. З’ясовано, що організаційно-педагогічні умови дадуть змогу вдосконалити освітній процес, створити такий механізм мисленнєвої діяльності студентів, який сприятиме накопиченню знань і життєвого досвіду, а також допоможуть підтримувати інтелектуальні зусилля студентів, стимулювати пізнавальну активність. Визначені організаційно-педагогічні умови посилюватимуть мотивацію студентів до навчання, виховуватимуть у них внутрішні пізнавальні, усвідомлені мотиви, що впливатимуть в майбутньому на професійну діяльність майбутнього фахівця. Констатовано, що лише комплексна реалізація обґрунтованих організаційно-педагогічних умов сприяє успішній професійній підготовці бакалаврів іноземної філології в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти. Зауважимо, що всі організаційно-педагогічні умови функціюють у системі та взаємозумовлюють одна іншу. Підтверджено гіпотезу: після завершення експерименту рівень сформованості показників готовності бакалаврів іноземної філології до професійної діяльності ЕГ і КГ на формувальному етапі експерименту в експериментальній групі вищий, ніж у респондентів контрольної групи. Це аргументовано тим, що в експериментальному освітньому процесі використано систему підготовки бакалаврів іноземної філології до професійної діяльності й упроваджено організаційно-педагогічні умови підготовки бакалаврів іноземної філології в умовах інформаційно-освітнього середовища ЗВО, що дало змогу створити в навчальному процесі підготовки бакалаврів іноземної філології в ЕГ якісно нові умови освітньої діяльності.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectBachelors of Foreign Philologyuk
dc.subjectinformation-educational environmentuk
dc.subjecthigher educational institutionsuk
dc.subjectorganizational and pedagogical conditionsuk
dc.subjectpedagogical experimentuk
dc.subjectбакалаври іноземної філологіїuk
dc.subjectінформаційно-освітнє середовищеuk
dc.subjectзаклади вищої освітиuk
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk
dc.subjectпедагогічний експериментuk
dc.titlePedagogical conditions for teaching bachelors of foreign philology in the information-educational environment at HEIuk
dc.title.alternativeПедагогічні умови навчання бакалаврів іноземної філології в інформаційно-освітньому середовищі у ВНЗuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Закарпатські філологічні студії Випуск 22 Том 2 2022

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
PEDAGOGICAL CONDITIONS FOR TEACHING BACHELORS OF FOREIGN.pdf457.2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.