Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61839
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШаповалова, Галина Валентинівна-
dc.date.accessioned2024-05-08T08:05:33Z-
dc.date.available2024-05-08T08:05:33Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationШаповалова, Г. Неологізми – новотвори в мові сучасного медіа – тексту/ Г. Шаповалова // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Філологія; збірник наукових праць / В.В. Барчан (гол. ред.), Л.О. Белей, Ю.М. Бідзіля та ін. – Ужгород: Підприємство "Ліра", 2003. – Вип. 7. – С. 105–112. – Бібліогр.: с. 112 (13 назв). – Рез.– англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61839-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/128ur67spXthY5qB25gd_G-uR6MJ1Uptl/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractOne of the main ways of the innovation of the vocabulary of the contemporary media texts is derivation and lexemes formation are the following: affixation (prefixation and suffixation), stem compounding, abbreviation and lexico-semantic changes. Besides, in the contemporary mass media the process of extention of meaning side bу side with the primary semantic charge in already existing words is observed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПП "Ліра"uk
dc.titleНеологізми – новотвори в мові сучасного медіа – текстуuk
dc.title.alternativeNeologisms (new coinages) in thе contemporary mеdіа tехt language presentаtionuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2003 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Філологія. Випуск 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Філ. Вип. 7 2003.pdf137.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.