Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6188
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСолодовник, Анастасія Олександрівна-
dc.date.accessioned2016-01-25T08:54:40Z-
dc.date.available2016-01-25T08:54:40Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСолодовник, А. О. Можливості соціальних сервісів Інтернет в організації самостійної пізнавальної діяльності учнів з фізики / А. О. Солодовник // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 150–152. – Бібліогр.: с. 152 (3 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6188-
dc.description.abstractУ статті визначені можливості використання соціальних сервісів Інтернет в організації самостійної пізнавальної діяльності учнів з фізики. Одним із пріоритетних напрямків розвитку освіти є створення інформаційного середовища, яке задовольнятиме потреби суспільства в отриманні якісних освітніх послуг незалежно від часу і розташування суб’єктів навчання. Тому на сьогоднішній день набуває популярності концепція мережевого навчання, що передбачає залучення учнів до самостійної пізнавальної діяльності та набуття знань, умінь і навичок у відкритому освітньому середовищі. Значний потенціал у реалізації даної концепції мають соціальні сервіси Інтернет, які є однією з найвпливовіших областей інформатизації сучасного суспільства. Ключові слова: соціальний сервіс, web 2.0, самостійна пізнавальна діяльність учнів.uk
dc.description.abstractThe article deals with opportunities of using social services of Internet to organize self-dependent cognitive activity of pupils on physics. One of the priorities of education is to create an information environment that will meet society's needs for quality educational services regardless of time and location of students. So far the concept is gaining popularity online learning that involve students in independent cognitive activity and the acquisition of knowledge and skills in an open educational environment. Considerable potential in the realization of this concept have social services Internet, which is one of the most influential areas of information in modern society. Key words: social services of Internet, web 2.0, self-dependent cognitive activity of pupils.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectсоціальний сервісuk
dc.subjectweb 2.0uk
dc.subjectсамостійна пізнавальна діяльність учнівuk
dc.titleМожливості соціальних сервісів Інтернет в організації самостійної пізнавальної діяльності учнів з фізикиuk
dc.title.alternativeThe possibilities of social Internet services in the organization of self-dependent cognitive activity of pupils on physics traininguk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.