Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61905
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorYuanyuan, Gao-
dc.contributor.authorYaremchuk, I. V.-
dc.date.accessioned2024-05-10T09:41:13Z-
dc.date.available2024-05-10T09:41:13Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationGao, Yuanyuan Principles of selection of educational texts for students of Chinese universities who study Ukrainian as a specialty / Yuanyuan Gao, I. V. Yaremchuk // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2022. – Т. 1, вип. 23. – С. 58–61. – Бібліогр.: с. 60–61 (11 назв); рез. англ., укр. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/23/part_1/10.pdfuk
dc.identifier.issn2663-4899-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61905-
dc.description.abstractIn the article analyses the selection of textbooks for Chinese students majoring in Ukrainian, the structure of passages and grammar knowledge are reflected within. In traditional classrooms, teachers organize activities mainly around passages in the textbooks while consolidate knowledge through after-class practice. Reading, as the core of language acquisition, can guarantee the accumulation of language experience, which is also the prerequisite of oral competence that can free learners from sub-conscious attention due to the repetition of the same language unit and further help them acquire the grammatical rule of word usage. In philological reading, the objective of analysis and interpretation is cultural and country information, and the goal is to know the culture of the people through the knowledge and the study of texts of their language. Linguistic reading is aimed at learning your own language through in-depth reading. Therefore, the teaching texts for first-year students must meet the following requirements: exemplary (maximum compliance of the text in content and form with the general methodological concept of training); accessibility (the language side of the educational texts should not complicate their understanding; the language training of students and the stage of study are also taken into account); cognitive value of the educational text; the level of novelty of information; scientificity of the text; art of the text. In our opinion, it is necessary to take into account the above requirements when selecting educational texts, so that students can achieve optimal assimilation of a separate grammatical topic and master the maximum possible amount of lexical material. With that, this paper sets the standard for choosing passages for textbooks, namely national conditions and culture of Ukraine and Ukrainian linguistic points for the very beginners.uk
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі відбору навчальних текстів для формування україномовної лексичної компетенції у студентів китайських університетів, які вивчають українську мову як спеціальність. У методиці навчання іноземним мовам найбільш традиційною формою подання навчального матеріалу з метою його подальшого закріплення у системі вправ є викладання та вивчення мови за навчальними текстами. Читання є важливим за своєю психологічною природою як мовленнєва діяльність забезпечує накопичення позитивного мовного досвіду, наявність якого є необхідною умовою правильного усного мовлення, без залучення свідомої уваги читача завдяки багаторазовій повторюваності мовних одиниць у різноманітних контекстах, завдяки чому у свідомості читача уточнюються семантичні межі і норми вживання лексичних одиниць (сполучуваність, наповнення граматичних структур, співвіднесення з різноманітними ситуаціями спілкування). Крім цього, опрацювання навчальних текстів є уже знайомим для студентів із шкільних років. У статті виділено основні критерії для відбору навчальних текстів, описано поняття автентичного тексту. Охарактеризовано також культурологічний та лінгвістичний аспекти читання, які впливатимуть на відбір навчальних текстів для першого курсу. При філологічному читанні об’єктом аналізу та інтерпретації є культуро- та країнознавча інформація, а метою – пізнання культури народу через пізнання його мови і вивчення текстів цією мовою. Лінгвістичне читання скероване на вивчення власне мови через поглиблене читання і вивчення текстів цією мовою. Навчальні тексти для студентів першого курсу повинні відповідати таким вимогам як: зразковість (максимальна відповідність тексту за змістом і за формою до загальної методичної концепції навчання); доступність (мовна сторона навчальних текстів не повинна утруднювати їх розуміння, до уваги береться також мовна підготовка студентів та етап навчання); пізнавальна цінність навчального тексту; рівень новизни інформації; науковість та художність тексту. На нашу думку, відбирати навчальні тексти потрібно із врахуванням вищезгаданих вимог, завдяки чому можна досягти оптимального засвоєння окремої граматичної теми, забезпечити оволодіння максимально можливою кількістю лексичного матеріалу. Також проаналізовано навчальні тексти у підручниках української мови як іноземної та проблеми, які виникають при використанні вищезгаданих підручників для китайських студентів.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectUkrainian languageuk
dc.subjecteducational textuk
dc.subjectselection criteriauk
dc.subjectauthentic textuk
dc.subjectcultural aspect of readinguk
dc.subjectlinguistic aspect of readinguk
dc.subjectукраїнська моваuk
dc.subjectнавчальний текстuk
dc.subjectкритерії відборуuk
dc.subjectавтентичний текстuk
dc.subjectкультурологічний аспект читанняuk
dc.subjectлінгвістичний аспект читанняuk
dc.titlePrinciples of selection of educational texts for students of Chinese universities who study Ukrainian as a specialtyuk
dc.title.alternativeПринципи відбору навчальних текстів для студентів китайських університетів, які вивчають українську мову як спеціальністьuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Закарпатські філологічні студії Випуск 23 Том 1 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PRINCIPLES OF SELECTION OF EDUCATIONAL TEXTS FOR STUDENTS.pdf438.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.