Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61926
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMakukhina, S. V.-
dc.date.accessioned2024-05-12T05:09:59Z-
dc.date.available2024-05-12T05:09:59Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationMakukhina, S. V. Teaching foreign languages to adults / S. V. Makukhina // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2022. – Т. 1, вип. 23. – С. 146–149. – Бібліогр.: с. 149 (3 назви); рез. англ., укр. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/23/part_1/28.pdfuk
dc.identifier.issn2663-4899-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61926-
dc.description.abstractThe article presents a study of the reasons that encourage adults to learn English, the difficulties they face during the period of study, and the features of the educational process. Most adults have an urgent need to learn a foreign language in order to become full partners in international communication and activities. It is noticed that the difficulties in learning are explained by ineffective previous experience and high learning requirements. Teaching an adult audience has a number of features, the knowledge of which will help to use methodological techniques effectively and solve the problem of optimizing the educational process. The requirements of adults for the effectiveness of the educational process are very high, and they are determined not only by personal and professional motives, interests and needs, but also associated with professional activities. An adult audience requires attention to the personality of each student. It is analyzed the peculiarities of learning foreign languages by adults. А feature of adults who master foreign languages is often high motivation, a positive attitude towards a foreign language, interest in it, the presence of such character traits as diligence, organization, independence, purposefulness, etc. Motivation finds its expression in stimulating a person to action, in mobilizing his internal energy, in directing his actions and deeds. The psychological features of this category of people are reflected. The essential specific of adult education is revealed, the difficulties they face in the process of mastering foreign languages are analyzed, and ways to improve the effectiveness of their foreign language education are identified. Adult education requires a specific organization of the educational process and special forms of pedagogical communication.uk
dc.description.abstractУ статті проаналізовано причини, які спонукають дорослих до вивчення англійської мови, труднощі, з якими вони стикаються в період навчання, особливості освітнього процесу. Більшість дорослих мають гостру потребу в оволодінні іноземною мовою, щоб стати повноправними партнерами у міжнародному спілкуванні та діяльності. Відмічено, що труднощі в навчанні пояснюються неефективним попереднім досвідом та високими вимогами до навчання. В статті наголошується, що навчання дорослої аудиторії має ряд особливостей, знання яких допоможе ефективно використовувати методичні прийоми та вирішити завдання оптимізації навчально-виховного процесу. Вимоги дорослих до ефективності навчально-виховного процесу дуже високі, і вони визначаються не лише особистими та професійними мотивами, інтересами та потребами, а й пов’язані з професійною діяльністю. Доросла аудиторія вимагає уваги до особистості кожного учня. Особливістю дорослих, які вдосконалюють свої знання, часто є висока мотивація, позитивне ставлення до іноземної мови, інтерес до неї, наявність таких рис характеру, як працьовитість, організованість, самостійність, цілеспрямованість тощо. Мотивація знаходить своє вираження в стимулюванні людини до дії, в мобілізації своєї внутрішньої енергії, в скерованості своїх дій і вчинків. В статті розглянуто особливості вивчення іноземних мов дорослими, визначено шляхи підвищення ефективності їхньої іншомовної освіти. Відображено психологічні особливості цієї категорії людей. Наголошено на тому, що для створення оптимальних умов психологічного комфорту в процесі навчання необхідно прагнути до природнього неформального спілкування, яке характеризується чуйністю та увагою до співрозмовника. Отже, навчання дорослих потребує специфічної організації навчально-виховного процесу та особливих форм педагогічного спілкування.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectforeign languageuk
dc.subjectadult educationuk
dc.subjectprofessional activityuk
dc.subjectcommunicationuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectосвіта дорослихuk
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.titleTeaching foreign languages to adultsuk
dc.title.alternativeНавчання іноземних мов для дорослихuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Закарпатські філологічні студії Випуск 23 Том 1 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEACHING FOREIGN LANGUAGES TO ADULTS.pdf378.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.