Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6192
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтражнікова, Інна Василівна-
dc.date.accessioned2016-01-25T09:26:57Z-
dc.date.available2016-01-25T09:26:57Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСтражнікова, І. В. Проблеми впровадження інноваційних технологій у процесі безперервної освіти України ХХІ століття / І. В. Стражнікова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 159–162. – Бібліогр.: с. 161–162 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6192-
dc.description.abstractУ статті порушуються проблеми використання інноваційних технологій у процесі безперервної освіти, шляхи їх впровадження у навчальний процес різних навчальних закладів сучасної України, психолого-педагогічні засади формування конкурентоспроможного та мобільного фахівця. Розглядається питання творчості педагогів, сприяння розвитку творчих здібностей у майбутніх фахівців. Використання новітніх технологій навчання, зокрема комп’ютерної техніки у процесі підвищення кваліфікації вчителів. Ключові слова: інноваційні технології, мислення, фантазія, культура, фахівець, навчання, якість освіти, реалізація, педагогічна діяльність, свідомість.uk
dc.description.abstractIn the article the problems of the use of innovative technologies are violated in the process of continuous education, ways of their introduction in the educational process of different educational establishments of modern Ukraine, psychology-pedagogical principles of forming of competitive and mobile specialist. The question of creation of the teachers, assistance to development of creative abilities is examined for future specialists. Use of the newest technologies of studies, in particular computer technique in the process of increase qualification of the teachers. Keywords: innovative technologies, thought, fantasy, culture, specialist, studies, quality of education, realization, pedagogical activity, consciousness.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.subjectмисленняuk
dc.subjectфантазіяuk
dc.subjectкультураuk
dc.subjectфахівецьuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectякість освітиuk
dc.subjectреалізаціяuk
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk
dc.subjectсвідомістьuk
dc.titleПроблеми впровадження інноваційних технологій у процесі безперервної освіти України ХХІ століттяuk
dc.title.alternativeProblems of implementation of innovative technologies into the process of life-long education of Ukraine of XXI centuryuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.