Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62054
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАртеменко, О. В.-
dc.contributor.authorВолкова, Л. О.-
dc.contributor.authorСвітличний, О. П.-
dc.date.accessioned2024-05-15T06:41:48Z-
dc.date.available2024-05-15T06:41:48Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationАртеменко О. В. Деякі особливості публічних закупівель під час воєнного стану/ О. В. Артеменко, Л. О. Волкова, О. П. Світличний //Аналітичне-порівняльне правознавство/ редкол.: Ю. М. Бисага (голов. ред.), В. В. Заборовський, Д. М. Бєлов, С. Б. Булеца та ін.; ДВНЗ «УжНУ» – Ужгород, 2023. – №1. – С. 309-316. – Бібліогр.: с. 315-316 (18 назв). URL http://journal-app.uzhnu.edu.ua/article/view/276877/271675uk
dc.identifier.issn2788-6018-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62054-
dc.description.abstractВже понад 12 місяців в Україні діє воєнний стан, що передбачає зокрема і особливі порядки та процедури здійснення повноважень органів державної влади, підприємств, установ та організацій. Надважливим, гострим та актуальним питанням наразі є здійснення публічних закупівель для забезпечення потреб армії, медичних та реабілітаційних закладів, закладів освіти та і загалом забезпечення функціонування країни та суспільства. Тож дане дослідження присвячено вивченню понять воєнного стану, публічних закупівель та особливостей алгоритмів здійснення публічних закупівель та умов їх застосування, документального підтвердження правомірного здійснення закупівель за алгоритмом без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу.У даній статті автором досліджено нормативно-правову основу здійснення публічних закупівель піч час дії воєнного стану, співвідношення норм Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанов Кабінету Міністрів України, що регулю-ють питання публічних закупівель під час воєнного стану, а також інших спеціальних нормативно-правових актів.Докладно досліджено алгоритми здійснення публічних закупівель замовниками товарів та по-слуг, вартістю 100 тисяч грн. або понад; послуги з поточного ремонту, вартістю від 200 тис. грн.; робіт, вартістю від 1.5 млн. грн. Визначено, що у певних випадках замовник може обирати алгоритм здійснення закупівлі залежно від обставин, а також акцентовано увагу на необхідності документального підтвердження обставин, що дозволяють обрати спрощений алгоритм публічних закупівель. Особливу увагу присвячено дослідженню умов здійснення закупівель замовниками без процедури відкритих торгів та/або електронного каталогу, що передбачені п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України No 1178,так званих «закупівель за виключеннями», а також інших виключень з загального порядку здійснення публічних закупівель для задоволення нагальних потреб держави в умовах воєнного стану.uk
dc.description.abstractUkraine lives under martial law for over 12 months, which, provides for special rules and procedures for exercising the powers of state authorities, enterprises, institutions, and organizations. One of the most important and topical issues for the moment is the implementation of public procurement to meet the needs of the army, medical and rehabilitation facilities, educational institutions, and, to ensure the functioning of the country and society in general. Therefore, this research is devoted to the study of martial law concepts, public procurement, and the peculiarities of algorithms for carrying out public procurement and their application conditions, documentary confirmation of the legitimate implementation of procurement according to the algorithm without the use of open bidding and/or an electronic catalog.In this article, the author researches the regulatory and legal basis of public procurement during martial law, the correlation between the norms of the Law of Ukraine “On Public Procurement” and Cabinet of Ministers of Ukraine Resolutions regulating the issue of public procurement during martial law, as well as other special regulatory and legal acts.Algorithms for public procurement of goods and services worth or over 100,000 UAH, ongoing repair services with the cost starting from 200,000 UAH, other works with the cost over 1.5 million hryvnias, were researched in detail. It was determined that in certain cases the customer can choose the procurement algorithm depending on the circumstances, and attention was also focused on the need for documentary confirmation of the circumstances that allow choosing a simplified public procurement algorithm.Particular attention is paid to the study of procurement conditions without the procedure of open bidding and/or electronic catalog, foreseen in the clause 13 Peculiarities of public procurement of goods, works and services for customers, approved by the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 1178, the so-called “by exceptions” procurement, as well as other exceptions of the general procedure for public procurement to meet the urgent needs of the state under martial law.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпублічні закупівліuk
dc.subjectзамовникuk
dc.subjectалгоритми публічних закупівельuk
dc.subjectзакупівлі «за виключеннями»uk
dc.subjectбез процедури відкритих торгівuk
dc.subjectвійськові діїuk
dc.subjectpublic procurementuk
dc.subjectcustomeruk
dc.subjectpublic procurement algorithmsuk
dc.subjectprocurement “by exceptions”uk
dc.subjectwithout the procedure of open biddinguk
dc.subjectmilitary actionsuk
dc.titleДеякі особливості публічних закупівель під час воєнного стануuk
dc.title.alternativeSome features of public procurement during matrial lawuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Аналітично-порівняльне правознавство. Вип. 1 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
276877-Текст статті-638068-1-10-20230409.pdf244.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.