Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62127
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бартош, Олена Павлівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-16T08:44:46Z | - |
dc.date.available | 2024-05-16T08:44:46Z | - |
dc.date.issued | 2024-04-24 | - |
dc.identifier.citation | Бартош О.П. Дисертаційне дослідження та альтернативні можливості презентації результатів дослідницької діяльності бакалаврів у Великій Британії. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2024. Вип. 1 (54). С.13−17. DOI: https://doi.org/10.24144/2524-0609.2024.54.13-17 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62127 | - |
dc.description.abstract | Дисертаційні дослідження завжди розглядалися як ефективний засіб наукової підготовки та заохочення дослідницького підходу до навчання. Суттєва увага звертається на зростаючу роль випускних робіт, які студенти виконують під час завершення навчання на бакалавраті, як ключового способу формування та розвитку дослідницьких умінь та навичок, досягнення результатів навчання за освітньою програмою. Дослідники вказують на необхідність пропонувати і альтернативні варіанти презентації результатів дослідницької діяльності студентів. Вони можуть відрізнятися за своєю концепцією, функціями, організацією та характером результатів. Мета статті: розглянути зростаючу роль дисертаційних досліджень, які студенти у Великій Британії виконують під час завершення навчання на бакалавраті, як ключового способу формування та розвитку дослідницьких умінь та навичок, досягнення результатів навчання за освітньою програмою. Методи дослідження: аналіз та узагальнення педагогічної літератури (для з’ясування: зв’язків «дослідження» і «викладання та навчання» у світлі формування дослідницьких умінь та навичок майбутніх фахівців; зростаючої роль дисертаційних досліджень та альтернативних можливостей презентації результатів дослідницької діяльності бакалаврів у Великій Британії); теоретичне узагальнення (для формулювання авторських висновків). | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ДВНЗ «УжНУ» | uk |
dc.subject | Велика Британія, дисертаційне дослідження, дослідницька діяльність студентів, заклад вищої освіти, формування та розвиток дослідницьких умінь та навичок. | uk |
dc.title | Дисертаційне дослідження та альтернативні можливості презентації результатів дослідницької діяльності бакалаврів у Великій Британії. | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
04bartosh.pdf | 563.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.