Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62159
Название: Заходи антикризового менеджменту готельних підприємств в умовах війни
Другие названия: ANTI-CRISIS MANAGEMENT MEASURES OF HOTEL ENTERPRISES IN THE WAR CONDITIONS
Авторы: Кіш, Галина Вікторівна
Ключевые слова: криза, війна, антикризовий менеджмент, антикризове управління, антикризова стратегія, готельний бізнес, готельні підприємства, готелі
Дата публикации: 2024
Издательство: Видавнича група "Наукові перспективи"
Библиографическое описание: Кіш Г.В. Заходи антикризового менеджменту готельних підприємств в умовах війни. Актуальні питання в сучасній науці. 2024. Випуск №5 (23). С. 71-81
Серия/номер: Економіка;
Краткий осмотр (реферат): У сучасних умовах готельні підприємства в Україні стикаються зі значними викликами, спричиненими кризовими явищами, такими як пандемія COVID-19 та війна. Ці кризові ситуації призвели до серйозного стресу для багатьох готелів і навіть загрожують банкрутством деяким з них. Для виживання і процвітання у таких умовах необхідна швидка адаптація, впровадження інновацій та ефективне антикризове управління. Власники готелів повинні шукати нові шляхи розвитку бізнесу, дотримуючись вимог безпеки та якості, а також застосовувати нові технології та послуги. Саме тому дана стаття присвячена дослідженню осбливостей застосування антикризового менеджменту на підприємствах готельного сектору економіки в різних кризових умовах, зокрема сучасних воєнних умовах. В результаті проведеного аналізу виділено два види антикризового менеджменту – профілактичний та надзвичайний. Висвітлено основні заходи реалізації кожного з цих видів менеджменту. Зокрема, значну увагу приділено енергозатратності готельних підприємств, що дає можливість як зменшити витрати підприємства, так і підвищити соціальну відповідальнисть бізнесу, тобто розглянута значущість енергозатрат у контексті економічних та соціальних аспектів. Автор відзначає, що зменшення споживання електроенергії не лише призводить до економії коштів для підприємства, а й відображає його соціальну відповідальність, сприяючи екологічній стійкості. Зокрема, розглядаються методи енергозбереження, такі як оптимізація освітлення, використання енергоефективних приладів та контроль теплопостачання. Ці заходи не лише допомагають знизити витрати на оплату комунальних послуг, а й сприяють створенню більш екологічно чистого та енергоефективного середовища. Автор закликає готелі впроваджувати ці практики як частину своєї стратегії антикризового управління, що сприятиме їхньому сталому розвитку в умовах сучасних викликів та обмежень
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62159
ISSN: 2786-6300 Print
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Актуальні_питання_5_23.pdf14.6 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.