Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62159
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКіш, Галина Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-05-18T07:03:30Z-
dc.date.available2024-05-18T07:03:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКіш Г.В. Заходи антикризового менеджменту готельних підприємств в умовах війни. Актуальні питання в сучасній науці. 2024. Випуск №5 (23). С. 71-81uk
dc.identifier.issn2786-6300 Print-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62159-
dc.description.abstractУ сучасних умовах готельні підприємства в Україні стикаються зі значними викликами, спричиненими кризовими явищами, такими як пандемія COVID-19 та війна. Ці кризові ситуації призвели до серйозного стресу для багатьох готелів і навіть загрожують банкрутством деяким з них. Для виживання і процвітання у таких умовах необхідна швидка адаптація, впровадження інновацій та ефективне антикризове управління. Власники готелів повинні шукати нові шляхи розвитку бізнесу, дотримуючись вимог безпеки та якості, а також застосовувати нові технології та послуги. Саме тому дана стаття присвячена дослідженню осбливостей застосування антикризового менеджменту на підприємствах готельного сектору економіки в різних кризових умовах, зокрема сучасних воєнних умовах. В результаті проведеного аналізу виділено два види антикризового менеджменту – профілактичний та надзвичайний. Висвітлено основні заходи реалізації кожного з цих видів менеджменту. Зокрема, значну увагу приділено енергозатратності готельних підприємств, що дає можливість як зменшити витрати підприємства, так і підвищити соціальну відповідальнисть бізнесу, тобто розглянута значущість енергозатрат у контексті економічних та соціальних аспектів. Автор відзначає, що зменшення споживання електроенергії не лише призводить до економії коштів для підприємства, а й відображає його соціальну відповідальність, сприяючи екологічній стійкості. Зокрема, розглядаються методи енергозбереження, такі як оптимізація освітлення, використання енергоефективних приладів та контроль теплопостачання. Ці заходи не лише допомагають знизити витрати на оплату комунальних послуг, а й сприяють створенню більш екологічно чистого та енергоефективного середовища. Автор закликає готелі впроваджувати ці практики як частину своєї стратегії антикризового управління, що сприятиме їхньому сталому розвитку в умовах сучасних викликів та обмеженьuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавнича група "Наукові перспективи"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectкризаuk
dc.subjectвійнаuk
dc.subjectантикризовий менеджментuk
dc.subjectантикризове управлінняuk
dc.subjectантикризова стратегіяuk
dc.subjectготельний бізнесuk
dc.subjectготельні підприємстваuk
dc.subjectготеліuk
dc.titleЗаходи антикризового менеджменту готельних підприємств в умовах війниuk
dc.title.alternativeANTI-CRISIS MANAGEMENT MEASURES OF HOTEL ENTERPRISES IN THE WAR CONDITIONSuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Актуальні_питання_5_23.pdf14.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.