Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62232
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілевич, Олександр Борисович-
dc.contributor.authorТовт, Валерій Адальбертович-
dc.date.accessioned2024-05-20T19:59:52Z-
dc.date.available2024-05-20T19:59:52Z-
dc.date.issued2024-05-14-
dc.identifier.citationБілевич О. Моральне виховання як фактор формування особистості учнів в процесі занять фізичною культурою і спортом / Олександр Білевич, Валерій Товт Матеріали щорічної університетської підсумкової наукової студентської конференції факультету здоров’я та фізичного виховання ДВНЗ «Ужгородський національний університет». Уклад. д.пед.н. Стеблюк С.В., 14 травня 2024 року. Ужгород, 2024. С. 120-123.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62232-
dc.descriptionУ процесі вивчення особливостей процесу формування моральних якостей виявлено, що під час уроків з фізичної культури та занять спортом, учні взаємодіють з вчителем (тренером), своїми однокласниками чи партнерами по тренуванню, суддями спортивних змагань. Це сприяє розвитку у них таких важливих моральних якостей, як дисциплінованість, відповідальність, справедливість, здатність до співпраці, ін. Встановлено, у фізичному вихованні і спорті застосовуються різноманітні методи та засоби, спрямовані на виховання моральних якостей. Отримані дані були систематизовані та використані для визначення пріорітетних засобів і методів виховної роботи з учнями в процесі їх занять фізичною культурою і спортом.uk
dc.description.abstractОбґрунтувано засоби і методи морального виховання як фактору формування особистості учнів в процесі занять фізичною культурою і спортом. Практичне застосування у фізичному вихованні і спорті запропонованих норм поведінки, пріоритетних засобів і методів виховної роботи підтвердило можливість виховувати в учнів здатності дотримуватися суспільних норм моралі і правил спортивної етики. В кінці дослідження, вихованці проявляли більше поваги до учасників спортивної боротьби, краще контролювали свої емоції в умовах конфліктних ситуацій, шо відповідало загально прийнятим моральним цінностям, сприяло розвитку їх суспільної свідомості та формуванню позитивних поведінкових звичок.uk
dc.description.sponsorshipВласні коштиuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ "Ужгородський національний університет"uk
dc.subjectОбґрунтування засобів і методів морального виховання як фактору формування особистості учнів в процесі занять фізичною культурою і спортомuk
dc.subjectМоральні якості, методи виховання, учні, спортuk
dc.titleМОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ І СПОРТОМuk
dc.title.alternativeEDUCATION OF MORAL QUALITIES AS A FACTOR OF PERSONALITY FORMATION OF SCHOOL STUDENTS DURING THEIR PHYSICAL TRAINING AND SPORTSuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до студентської статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірн студ крнф 2024.pdf3.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.