Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62275
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаролоп, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorЗагнибіда, Раїса Павлівна-
dc.date.accessioned2024-05-21T12:10:22Z-
dc.date.available2024-05-21T12:10:22Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62275-
dc.description.abstractТуризм та ресторанний ринок в Україні продовжують адаптуватися та розвиватися у воєнних реаліях. Війна сприяла переформатуванню тенденцій у розвитку туризму, зокрема і гастрономічного, як засобу пізнання української культури та способу підтримувати українське (наприклад, локальних виробників). Визначено об’єкти та цільову аудиторію гастротуризму, розглянуто класифікацію гастрономічних турів залежно від напрямків (сільський, міський; освітній, ресторанний, подієвий, екологічний, монотур, комбінований). Гастротуризм підтримує регіональний розвиток та зміцнює місцеву ідентичність й культуру. Багатонаціональність як потенціал сприяє розвитку гастрономічного туризму в Україні. Мультикультурна кухня задовольняє широкий спектр смаків і вподобань, успішно створює відчуття спільності у закладі ресторанного господарства. Встановлено, що гастрономічний туризм України знаходиться у стадії становлення порівняно з європейським, але має все необхідне для свого поступового розвитку. До сприятливих чинників процвітання гастрономічного туризму відносять кулінарну спадщину, відповідний рівень розвинутої інфраструктури, фермерські господарства з харчовими продуктами місцевих виробників, гастрономічні періодичні заходи (фестивалі, івенти, виставки тощо), різноманітний вибір закладів ресторанного господарства. Головною рушійною силою у розвитку гастротуризму стають тематичні фестивалі локальної їжі та місцевих страв.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТОВ "Видавничий дім "Гельветика"uk
dc.subjectресторанний бізнес, гастрономічний туризм, туристичні дестинації, українська кухня, гастрономічні івенти, національні страви, їжа, тренд, гастрономічні екскурсіїuk
dc.title«Різноманітність культур у ресторанному бізнесі, вплив на розвиток гастрономічного туризму: проблеми та перспективи» «Різноманітність культур у ресторанному бізнесі, вплив на розвиток гастрономічного туризму: проблеми та перспективи»uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3873-Текст статті-3778-1-10-20240518.pdf451.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.