Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62280
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалинка, Ю. Г.-
dc.date.accessioned2024-05-22T06:22:03Z-
dc.date.available2024-05-22T06:22:03Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМалинка, Ю. Г. Формування навичок говоріння англійською мовою у студентів циркових спеціальностей / Ю. Г. Малинка // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2022. – Т. 1, вип. 25. – С. 225–228. – Бібліогр.: с. 228 (13 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/25/part_1/42.pdfuk
dc.identifier.issn2663-4899-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62280-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню методологічних засад формування навичок говоріння англійською мовою у студентів циркових спеціальностей. Актуальність дослідження зумовлена тим, що сучасне суспільство вимагає поєднання в одній особі і фахівця галузі, і мовної особистості. У статті наголошено, що зміщення акцентів у мовленнєвій підготовці студентів циркових спеціальностей на заняттях з англійської мови передбачає їх занурення у професійний контекст, що пояснюється орієнтуванням сучасної освіти на всебічний мовленнєвий розвиток студентів, удосконалення їхніх мовленнєвих навичок і вмінь, кореляцію змісту навчання студентів циркових спеціальностей з майбутньою професійною діяльністю. Аналіз теоретичної та практичної літератури показав, що навчання англійської мови за професійним спрямуванням студентів нефілологічних спеціальностей залишає поза увагою формування професійно-мовленнєвої компетентності студентів циркових спеціальностей, важливими складниками якої є вміння сприймати, продукувати висловлювання в професійних комунікативних ситуаціях, використовувати фахову термінологію. У статті проаналізовано ключові вміння та навички професійної іншомовної комунікації, які необхідні майбутнім фахівцям у цирковій діяльності, з огляду на те, що володіння іноземною мовою є основною вимогою у підготовці фахівців високого рівня. Автором запропоновано деякі види роботи на занятті, які сприяють формуванню професійної мовленнєвої компетентності майбутніх артистів цирку. Моделювання ситуацій реального спілкування під час вивчення англійської мови сприяє формуванню навичок говоріння, необхідних для практичного використання у професійній діяльності. Для досягнення цієї мети найбільш ефективними видаються методи «відтворення ситуації реальної комунікації», «професійно-ситуативний» та «побутово-ситуативний».uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of the methodological foundations of the formation of English speaking skills among students of circus specialties. The relevance of the research is determined by the fact that modern society requires a combination of both a specialist in the field and a linguistic personality in one person. The article emphasizes that the shift in emphasis in the speech preparation of circus specialties students in English language classes involves their immersion in a professional context, which is explained by the orientation of modern education on the comprehensive speech development of students, improvement of their speech skills and abilities, and the correlation of the content of education of circus specialties students with future professional activity. The analysis of the theoretical and practical literature showed that teaching English in the professional direction of students of non-philology majors neglects the formation of professional speech competence, important components of which are the ability to perceive, to produce expressions in professional communicative situations, and to use professional terminology. The article analyzes the key abilities and skills of professional foreign language communication, which are necessary for future specialists in circus activities, in view of the fact that mastering a foreign language is the main requirement in the training of high-level specialists. The author proposed some types of work in the class, which contribute to the formation of professional speech competence of future circus artists. Modeling situations of real communication during English language learning contributes to the formation of speaking skills necessary for practical use in professional activities. To achieve this goal, the methods of “re”producing the situation of real communicatio” and “communicative-situational training" seem to be the most effective.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectметоди навчанняuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectситуативний підхідuk
dc.subjectформування навичок говорінняuk
dc.subjectциркові спеціальностіuk
dc.subjectteaching methodsuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectsituational approachuk
dc.subjectformation of speaking skillsuk
dc.subjectcircus specialtiesuk
dc.titleФормування навичок говоріння англійською мовою у студентів циркових спеціальностейuk
dc.title.alternativeFormation of English speaking skills among students of circus specialtiesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 25 Том 1 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ГОВОРІННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ.pdf383.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.