Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6257
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБайбакова, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2016-01-26T08:50:39Z-
dc.date.available2016-01-26T08:50:39Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБайбакова, О. О. Сучасні погляди на педагогічний менеджмент / О. О. Байбакова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 13–16. – Бібліогр.: с. 15–16 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6257-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемам педагогічного менеджменту та аналізу сучасних поглядів на це питання. У статті розкриваються різні підходи щодо вирішення завдання підвищення ефективності управління навчальним процесом. Ключові слова: управління освітою, педагогічний менеджмент, навчально-виховний процес.uk
dc.description.abstractThe author of the article has considered the issue of pedagogical management and modern aspects about this. In the article the aspects about the problems of the management of scientific processes have been analyzed. Key words: educational management, pedagogical management, scientific processes, educational processes.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectуправління освітоюuk
dc.subjectпедагогічний менеджментuk
dc.subjectнавчально-виховний процесuk
dc.titleСучасні погляди на педагогічний менеджментuk
dc.title.alternativeCurrent views on educational managementuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СУЧАСНІ ПОГЛЯДИ НА ПЕДАГОГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ.pdf202.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.