Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6258
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілосевич, Іван Анатолійович-
dc.date.accessioned2016-01-26T10:41:59Z-
dc.date.available2016-01-26T10:41:59Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБілосевич, І. А. Технічне мислення, як складова професійного мислення майбутнього вчителя технологій / І. А. Білосевич // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 16–18. – Бібліогр.: с. 18 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6258-
dc.description.abstractОбґрунтовано значимість розвитку технічного мислення вчителя технологій в умовах його професійної підготовки. Виявлено особливості професійного мислення педагога. Обґрунтовано необхідність розвитку педагогічного мислення, а також технічного, як спеціального для предметної галузі. Ключові слова: професійна підготовка вчителя технологій, професійне мислення, розвиток технічного мислення.uk
dc.description.abstractMeaningfulness of development of technical thought of a teacher of technologies has been grounded in the conditions of professional training. Keywords: professional training of teacher of technologies, professional thought, development of technical thought.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпрофесійна підготовка вчителя технологійuk
dc.subjectпрофесійне мисленняuk
dc.subjectрозвиток технічного мисленняuk
dc.titleТехнічне мислення, як складова професійного мислення майбутнього вчителя технологійuk
dc.title.alternativeTechnical thinking as a component of professional thinking of a future teacher of technologiesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.