Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6260
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВаколя, Зоряна Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-01-26T11:32:29Z-
dc.date.available2016-01-26T11:32:29Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВаколя, З. М. Актуалізація виховних цінностей у фахових педагогічних виданнях міжвоєнного Закарпаття: узагальнений аналіз / З. М. Ваколя // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 21–24. – Бібліогр.: с. 24 (24 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6260-
dc.description.abstractУ науковій статті досліджується проблема формування виховних цінностей у молоді крізь призму її актуалізації у фахових педагогічних журналах Закарпаття 1920 – 1930-х років. Авторка здійснює порівняльний аналіз періодичних видань, які виходили як офіційні органи державних освітніх управлінь і громадських організацій. Зосереджено увагу на поширенні пропаганди виховних цінностей серед молоді дошкільного й шкільного віку засобами фахових педагогічних часописів. Поряд із висвітленням центральної проблеми зроблено спробу узагальненої систематизації інших питань, які вимагали першочергового вирішення в тогочасному освітньо-виховному просторі регіону. Ключові слова: виховні цінності, освітньо-виховний простір, фахові періодичні видання, журнал, Закарпаття.uk
dc.description.abstractThe author of the article has considered the problem of educational values development among young people through the lens of its actualization in specialized pedagogical periodicals of Transcarpathia in the 1920’s and 30’s. The author carries out a comparative analysis of the periodicals that have been published as official organs of the state educational administration and public organizations. Much attention is concentrated on the propaganda campaign in favour of educational values among preschool and school children by means of specialized pedagogical periodicals. Along with the coverage of the central problem the author of the article attempts to generally systemize other items, specifically those which have been the items of high priority in the educational field of the region of that time. Key words: educational values, educational field, specialized periodicals in pedagogical science, periodical, Transcarpathia.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectвиховні цінностіuk
dc.subjectосвітньо-виховний простірuk
dc.subjectфахові періодичні виданняuk
dc.subjectжурналuk
dc.subjectЗакарпаттяuk
dc.titleАктуалізація виховних цінностей у фахових педагогічних виданнях міжвоєнного Закарпаття: узагальнений аналізuk
dc.title.alternativeActualization of educational values in specialized periodicals in pedagogical science in between–war period in Zakarpattya: generalized analysisuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.